AndroidHealthClinic

Wie gebruikt er Supernova.com en PTC???

the_ur

Contest Winner '03
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Waardering
46
IK vroeg me af of er meerder mensen gebuikt maken van deze site? Ik kon er echt altijd erg veel vanaf halen maar ik kom er niet meer op. Weet iemand hier misschien meer van en/of een alternatief???

Alvast bedankt.....

De site is www.suprnova.org

Misschien dat je er daardoor niet meer opkomt?.. Ik heb dat bittorrent sinds een paar weken door...is vooral makkelijk als je je comp 's-nachts aan laat staan om vanalles binnen te halen.

D.W.

pluk er werkelijk alles vanaf :) flink snel ook. Meeste downloads gaan wel met 400 kb :)

400 KB!! ???

Hoe doe jij dat?..Wat voor verbinding heb je en welke bittorrent versie gebruik je bro?

D.W.

Ik gebruik het ook wel ooit. Het klote is dat doordat het van je upload gebruik maakt, dat de rest vd netwerkgebruikers hier heel traag internet hebben.

En 400k is echt veel, ik heb max 60 k gehaald (terwijl ik normaal met 860 kb/sec kan downen.

• Topic Starter Topic Starter
ik wist dat het .org was, foutje... maar die doet het dus niet meer...
ik kom niet meer op de site.

ik gebruik abc downloader... en ik heb ook een 8 mbit verbinding. Wat ik wel merk, als ik bijvoorbeeld een reinstall van windows heb gedaan, dat ik ook veel langzamer download. Als ik dan weer een paar dagen volop heb getorrent dan gaat ie weer super :)

the_ur zei:
ik wist dat het .org was, foutje... maar die doet het dus niet meer...
ik kom niet meer op de site.

gebeurt wel vaker... Ik heb gister middag nog wat binnengehaald. Die site is heel vaak naar de klote.

Je upload bepaalt je download, dus bij chello gebruikers bv. met een max. upload van 15 kb/s, zal je ook max. 15 kb downloaden, meestal minder.. Maargoed ik laat het gewoon draaien wanneer me pc aanstaat, het komt uiteindelijk wel binnen :)

• Topic Starter Topic Starter
Je upload bepaalt je download, dus bij chello gebruikers bv. met een max. upload van 15 kb/s, zal je ook max. 15 kb downloaden, meestal minder.. Maargoed ik laat het gewoon draaien wanneer me pc aanstaat, het komt uiteindelijk wel binnen

Dat is niet waar. Ik heb ook een max upload van 15 maar down gaat gemiddeld met 150....

wel aardige site ja, maar hij doet t vaak ook weer niet echt goed

Ik download er ook regelmatig. Heb een 2mbit lijn maar de snelheid ligt meestal tussen 100-140 kb/s, afhankelijk van het aanbod.

soulreaver zei:
Je upload bepaalt je download, dus bij chello gebruikers bv. met een max. upload van 15 kb/s, zal je ook max. 15 kb downloaden, meestal minder.. Maargoed ik laat het gewoon draaien wanneer me pc aanstaat, het komt uiteindelijk wel binnen :)

is niet waar.. Ik heb al een constante download van 100 kb/s gehaald met een max. upload van 32kb

dan klopt die help file niet :D

kan zijn dat het met een nieuwere versie is veranderd hoor. Ik gebruik het pas een week of 3 en heb de nieuwste versie.

ik haal ook geregeld snelheden van boven de 200 kb/s en met maar 15 kb/s upload dus daar ligt het niet aan hoor.

Duurt soms wel ff voor download echt goed begint te lopen en de site tjah die is af en toe ff down .... anders moet je suprnova.tk maar es checken of andere torrents sites

ik haal ook maar snelheden van maximaal 30kb/s terwijl ik met kazaa tot 45 haal (niet dat dat snel is maargoed :()

en idd die suprnova is vaak offline. Was ik me pumping iron de dvd rip aant downloaden had ik na 3 dagen eindelijk iets van 400mb binnen werd ie ineens van de site gehaald :mad:

nog een keer kijken, vaak word niet alles weergegeven...

Terug
Naar boven