Fitness Seller

Wie heeft er een hekel aan verstandskiezen?

LowBoB

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
57kg
Gisteren langs de ziekenhuis geweest voor een kaakchirurg.
Gelukkig kreeg hij hem er in 3 stukken eruit, een maat van mij is er op dezelfde dag als ik langs geweest en heeft hem in 24 stukken eruit laten halen. :eek:
Nou kreeg ik ibuprofen 600 wat een kreng troep is dat zeg, zeg ik tegen de doctor haha dat is toch veelste zwak een paracetamol met codeine is toch iets sterker.
Zegt hij dat ik me vergis, eenmaal thuis los ik het ibuprofen poeder op drink ik helemaal geen effect! Nou 2-3 uur later nog een zakje boem astma aanval (wat trouwens door de apotheek als waarschuwing werd meegegeven).
De ziekenhuis waar ik ben geboren en mijn verstandskies eruit heb laten trekken die hield hier geen eens rekening mee!
Terwijl ze ook nog eens een vragenlijstje laten invullen, met de vraag of ik zwanger ben HIV heb chronische ziektes bloedverdunners ect ect.
Nou goed 8 uur in de avond neem ik paracod 500/10 en ja hoor geen pijn meer!
Schijnt dus zo te zijn dat ibuprofen juist je bloed verdunt waardoor je wond blijft doorbloeden en bij paracetamol juist niet.
Waarom geven ze dat troep dan ook mee vraag ik me af?
Heb ontiegelijk veel honger! Krijg alleen niks anders als yoghurt kwark en cornflakes binnen...

Zie hier foto van mijn 2 verstandskiezen die net langs de zenuwen lopen.

2mdijro.jpg

Ik moet er ook aan geloven blijkbaar. :(

• Topic Starter Topic Starter
Ik moet er ook aan geloven blijkbaar. :(

Oh het valt allemaal wel mee hoor, tijdens het operatie voel je niks.
Het enige wat je voelt is heel veel druk op je kaak, omdat ze aan de tand trekken duwen.
Verder hoor je heel veel gekraak enz maar that's it!
En na de verdoving afneemt viel de pijn wel mee, het is net een papercut zo een smerig zeurend irritant pijn.
Want ze hadden een stukje kaakbot weg moeten halen, zodat hij beter grip had op de verstandskies en ook nog eens stukje opengesneden ergens achterin in mijn mond en na afloop gehecht.
Het heeft z'n 45 minuten geduurt voor 1 tand :D

Ok en nu?

Ibuprofen is ook een ontstekingsremmer, paracetemol niet.

Nee niet echt, ik heb nooit ruzie met ze...

Denk eraan om de wond goed te verzorgen (schoonhouden, veel spoelen). Als je een ontsteking krijgt ben je nog verder van huis, geloof mij....

Terug
Naar boven