Fitness Seller

wie helpt mij met mijn kuur?

Jay - C

Novice
Waardering
0
ik wilde in januari weer beginnen met kuren. nu vraag ik jullie om mij te helpen met het maken van mijn kuur.

wilde deca, sustanon, winstrol, masteron en dianabol gaan gebruiken...

zat te denken aan een kuur van 10 weken en de hoeveelheid deca op 400 mg en de sust op 750 mg te houden.

nu is mijn vraag aan jullie hoe kan ik de rest het beste gebruiken?
dus hoeveelheden per week..

alvast bedankt!!

Oei, jij gaat heel wat commentaar krijgen…..
Waarom? omdat het een kleine moeite is om zelf je kuur samen te stellen.
Kijk naar je doelen en je kuur verleden en stel vervolgens vast welke middelen en hoeveelheden het beste bij jouw doelen passen.

Oh ja, het commentaar dat je krijgt is bikkelhard maar niet persoonlijk. Dus wees niet bang om je “domme” vragen hier te stellen. Je krijgt van ons het advies wat het beste en vooral het veiligst is, en ondertussen schelden we je uit voor alles wat vies en lelijk is. ;)

Ik ga ff eten en dan scherp antwoorden :D

• Topic Starter Topic Starter
Lauw zei:
Oei, jij gaat heel wat commentaar krijgen…..
Waarom? omdat het een kleine moeite is om zelf je kuur samen te stellen.
Kijk naar je doelen en je kuur verleden en stel vervolgens vast welke middelen en hoeveelheden het beste bij jouw doelen passen.

Oh ja, het commentaar dat je krijgt is bikkelhard maar niet persoonlijk. Dus wees niet bang om je “domme” vragen hier te stellen. Je krijgt van ons het advies wat het beste en vooral het veiligst is, en ondertussen schelden we je uit voor alles wat vies en lelijk is. ;)

is misschien ook een kleine moeite om het zelf samen te stellen maar heb met winstrol en marteron geen ervaring dus dacht dat jullie dat misschien beter zouden weten.. en als ik het wel zelf had samen gesteld had ik ook een hoop commentaar gekregen want dat gebeurd nou eenmaal op forums.
van al dat negatief commentaar trek ik me dus ook geen zak aan. alleen van commentaar waar ik wat mee kan..
maar zoals je al zei: een forum is er om AL je vragen te stellen dus daarom stel ik ook deze vraag...

dat is ook de juiste instelling.
winstrol en masteron weet ik ook niet veel van.
persoonlijk zou ik effe de reacties afwachten van de meer ervaren mannen hiero.
En in de tussentijd effe op het internet uitzoeken welke doseringen voor masteron en winstrol als gangbaar worden geacht.

eetze schroefsel !

:D

ik kan zo ook ff geen passend antwoord verzinnen, dit is te wazig voor woorden gewoon

jay c, vriend, waarom wil je EN masteron, EN winstrol, EN dbol in je kuur toevoegen ?, verklaar je eens nader bro

dbol voor de kickstart

masteron en winstol om droog en hard te blijven/worden

ben nu 94 kg bij 8 %

nu is mij verteld dat je met masteron zeer hard en droog blijf.....

ja, bro, dbol en winny zijn allebij zwaar belastend voor de lever
masteron is leuk in een cuttingskuurtje, maar met test, deca en dbol niet echt bruikbaar

het is cutten of bulken bro

hoe vaak heb je al gekuurt ? en met welke middellen?

wordt de 3e

1ste was : week 1-5 35mg dianabol per dag
1-8 750 mg omnadren per week

2e was : week 1 frontload 1250 mg test
week 2-10 750 mg test
week 1-10 400 mg deca
week 5-10 200 mg boldone

wil nu dik over de 100 kg gaan en toch mijn % zo laag mogelijk houden daarop is mij verteld dat je dat met materon en winstrol in je kuur dat wel zou bereiken..

go schroefje go schroefje :p :whip:

zonde dat je je eigen niet eerst goed geinformeerd heb alvorens te beginnen, maargoed gedaane zaken nemen geen keer

je loop je eigen nu behoorlijk te pesten dat je niet met een lage dosering bent begonnen

winstrol en masteron zijn geen echte massa aanzetters

aangezien je toch van plan bent te gaan kuren ben ik helemaal voor om nu gewoon een goed kuuradvies te gaan geven...

zoek eens wat info op over trenbolone bro, dit in combi met test gaat je droge massa geven
geen dbol, geen deca

hoe lang geleden is je laatste kuurtje geweest ?

dat is bijna een jaar geleden...

was misschien beter geweest om eerst alles uit te zoeken inderdaad..
maar je hoort overal zoveel verschillende dingen op de sportschool en daarbuiten. heb tussen de 2 kuren telkens een jaar "rust" gehad en pakte steeds een kuurtje wat iemand anders op de sportschool ook had gehad en er goed van gegroeid was.

nakuur heb ik wel altijd veel aandacht aan gegeven en 4 weken nagekuurt met clomyd nolvadex en hcg..

heb nog eens ff goed lopen zoeken hier en wat dingen opgezocht...

ik volg jullie wijselijk op om de masteron eruit te laten..

heb nu het volgende in GEDACHTE.. dus niets is nog zeker vraag alleen om jullie mening..

week 1 frontload 1000mg test ent. 1000 mg eq
week 2-12 test ent 500 of 750 mg?
week 2-12 eq 600 mg
week 6-12 trenbolone 75 mg om de dag

weet alleen niet zeker of ik die test nog aandurf, ben er de vorige keer namelijk niet echt veel mee opgeschoten.
kan die eventueel vervangen worden door sust?
had dat in mijn 1ste kuur en ben daar wel goed op gegaan..

sust is test bro, alleen zorgt een hele kuur met sust voor schommelingen in je bloedwaarden, geen aanrader

de rede dat je waarschijnlijk slecht op test ging vorrige kuur is omdat je dosis zo hoog lag bij de 1e kuur, je lichaam kijkt er dan niet zo erg meer van op

je zou mischien test-cyp kunnen overwegen mischien dat je daar wat beter op zal gaan als enth, of mischien nog even een jaartje wachten
ik ga je in ieder geval niet aanraden om 1 gram testo in de week te zetten....

de kuur die op noem is op zich een hele goede voor droge massa

Jay - C zei:
week 1 frontload 1000mg test ent. 1000 mg eq
week 2-12 test ent 500 of 750 mg?
week 2-12 eq 600 mg
week 6-12 trenbolone 75 mg om de dag

weet alleen niet zeker of ik die test nog aandurf, ben er de vorige keer namelijk niet echt veel mee opgeschoten.
kan die eventueel vervangen worden door sust?
had dat in mijn 1ste kuur en ben daar wel goed op gegaan..
1000mg testo en 1000mg EQ? verdiep je eens in wat je gaat gebruiken!

test op 500mg houden
EQ op 400mg
tren is goed 75mg eod

nakuur????

Ik zou eindigen met een korte ester kan je gelijk gaan nakuren!

Zelf zou ik die frontload weg laten en gewoon D-boll pakken (als het een massa kuur word! en dat denk ik wel gezien je BF!)

nog een tip:WEET WAT JE GEBRUIKT LEES VEEL EN GA DAN ZELF PLANNEN!

DAAROM HEB IK DE WEKEN ER OOK NIET BIJ GEZET!,STOMSTE WAT MEN KAN DOEN IS ZO MAAR ZONDER NA TE DENKEN EEN SCHEMA OVER NEMEN!

reusje20 zei:
sust is test bro, alleen zorgt een hele kuur met sust voor schommelingen in je bloedwaarden, geen aanrader

de rede dat je waarschijnlijk slecht op test ging vorrige kuur is omdat je dosis zo hoog lag bij de 1e kuur, je lichaam kijkt er dan niet zo erg meer van op

je zou mischien test-cyp kunnen overwegen mischien dat je daar wat beter op zal gaan als enth, of mischien nog even een jaartje wachten
ik ga je in ieder geval niet aanraden om 1 gram testo in de week te zetten....

de kuur die op noem is op zich een hele goede voor droge massa
Niet als je weet hoe je het moet gebruiken!

dus dbol ipv de frontload?

wil best mindere hoeveelheid pakken maar hoop dat dat nog effectief is gezien kuurverleden?

nakuur:
wk 15 40 mg nolva 200 mg clomid
wk 16 30 mg nolva 100 mg clomid
wk 17 20 mg nolva 50mg clomid

Jay - C zei:
dus dbol ipv de frontload?

wil best mindere hoeveelheid pakken maar hoop dat dat nog effectief is gezien kuurverleden?

nakuur:
wk 15 40 mg nolva 200 mg clomid
wk 16 30 mg nolva 100 mg clomid
wk 17 20 mg nolva 50mg clomid
Bro je weet niet waar je over l*lt!! goed jouw lichaam maar nogmaals je heb er maar 1!!

na veel gelzen te hebben hierzo en door veel van jullie reacties heb ik besloten om toch niet te gaan kuuren...

ben nog best tevreden met wat ik heb en ga mijn voeding proberen op maximaal te schroeven...

mijn vriendin zat tegenwoordig ook wel eens op dit forum en heeft me het ook afgeraden.. dus we gaan nog maar ff op de natuurlijke manier...

greetz Jay - C

Terug
Naar boven