Fitness Seller

Wie is er naar FFWD geweest?

Apenootje

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Wat een vette dag gister zeg! :eek:

-Super weertje, geen spatje regen!
-En de Club X kar draaide echt lekkere muziek, oa Dj Rob.
-De Erasmusbrug ging alleen niet zo leuk heen en weer zoals vorig jaar.
-Eindfeest was ook chill, lekker stampen tot het eind.
-En i.p.v. zand, lag er nu modder, maar dat is toch wel prettiger.
-En een relaxte sfeer, op het eindfeest geen gezeik gezien.

Minpuntje: Ben ineens 1,5 kilo lichter :(
Maar even een refeed doen vandaag.

Volgend jaar weer! :thumbs:

ik was er ook. Had echt een mooie plek Eerst op een balkon terwijl de wagens en de mensen onder ons doortrokken. Later op de Witte de Wit. Jammer alleen van een vechtpartij waardoor de optocht ff stil kwam te liggen. Voor de rest alweer een superdag :)

Ja was zeker vet :D
Vond de kar van Hollywood wel relax, al zag die van club X er zeker goed uit (wat vrouwen betreft :D )
Overigens trilde de erasmusbrug wel degenlijk aan het begin.
Eindfeest ben ik niet geweest, hoor van een hoop mensen dat het beetje tegen is gevallen.
Moet eerlijk zeggen dat ik het wel elk jaar minder vind worden, steeds massaler, steeds meer gezeik met drank enzo (je mag ook niks meer tegenwoordig :) ).
Volgend jaar zeker weer van de party :coolnana:
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Zo te horen moet ik er volgend jaar ook maar es checken :)

Ik ben ook geweest en het was inderdaad heel gezellig. De kans op aggressie is groter als het telkens massaler wordt. Het is wel zo dat de politie het beter onder de controle. Ik woon zelf op de kaap en vorig jaar wat het soms een beetje een zooitje met al die mensen. Ik vond het nu beter geregeld. Er waren wel wat mensen opgepakt uit een kroeg vlakbij mijn straat maar op een zo'n groot aantal bezoekers is het noppes.

Volgend jaar ben ik er weer bij :cool:

Ik ben braaf thuisgebleven

Geen leuke mensen om ermee heen te gaan en had ook niet zo'n zin.

Was gister ook geweest. En ik ben 2,5 kg lichter :D Eindelijk gaat er iets van dat hotelvet af, hopelijk :D.

Ik vond het echt zwaar vet. Heb comtinue bij de B2S truck gestaan. Ook toen de rellen kwamen, had ik een VIP plaats. Ik kon alles van 2 meter afstand zien... best freaky eigenlijk als je de politie erop af ziet stormen en ze allemaal op 1 persoon zien slaan met die knuppels. Dat ventje was helemaal aan het bloeden ennog slaan ze verder.

Voor de rest echt topfeestje. Nog nooit een parade meegemaakt alleen maar grote party's, maar dit heeft wel iets speciaals hoor, zeker weten.

• Topic Starter Topic Starter
Purple zei:
Geen leuke mensen om ermee heen te gaan en had ook niet zo'n zin.
De avond van te voren had ik ook geen zin, door het klote weer, maar toen ik 's ochtends m'n gordijnen open trok, werd ik weer blij :)

Op zich ontmoet je wel veel mensen op zo'n feest, maar ik ben eigenlijk ook nooit in m'n eentje gegaan.

firestarter zei:
:bow: Haha!

Best erg eigenlijk hè?

Heb maar 1 vechtpartij gezien, aan de overkant van de Erasmusbrug, maar politie was er snel bij, ze stonden daar met 3 ME busjes :D.

FireStarter zei:
Ook toen de rellen kwamen, had ik een VIP plaats. Ik kon alles van 2 meter afstand zien... best freaky eigenlijk als je de politie erop af ziet stormen en ze allemaal op 1 persoon zien slaan met die knuppels. Dat ventje was helemaal aan het bloeden ennog slaan ze verder.

Wat ik heb gehoord werd de politie bekogeld met stenen en stoelen en op een gegeven moment trokken sommigen zelfs hun pistool dus dan kun je wel nagaan hoe ver het ging. Eigen schuld van dat ventje zal vast wel wat gedaan hebben. Ik heb wel foto's van de rellen in de Witte de withstraat gezien en was aardig massaal.

2 jaar terug ben ik ook geweest met dat eindfeest ergens in haven ???
Anyway toen was het ook vet en vind het jammer dat ik niet geweest ben.. :(

Ik ben alleen ff smiddags geweest. wel lekker druk.

ook geweest, meestal rond de decibel truck gezworven.
was een leuk dagje iig.

MmS zei:
Wat ik heb gehoord werd de politie bekogeld met stenen en stoelen en op een gegeven moment trokken sommigen zelfs hun pistool dus dan kun je wel nagaan hoe ver het ging. Eigen schuld van dat ventje zal vast wel wat gedaan hebben. Ik heb wel foto's van de rellen in de Witte de withstraat gezien en was aardig massaal.

2 jaar terug ben ik ook geweest met dat eindfeest ergens in haven ???
Anyway toen was het ook vet en vind het jammer dat ik niet geweest ben.. :(
Op een gegeven moment was er zelfs een container in omloop :D.

Ja het ging echt hard, en alles gaat zo snel, al die mensen lijken dan net wespen die zich aangevallen voelen. Die worden dan ookaltijd supersnel.

Iemand die weet waar er fotos van die *knok*party* staan?
Heb ik net het leukste weer gemist :mad:

Justifire zei:
Iemand die weet waar er fotos van die *knok*party* staan?
Heb ik net het leukste weer gemist :mad:

en meer foto's op www.kw.nl/~ffp

en voor de liefhebbers van de Dancevalley knokpartij twee filmpjes
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Haha zelfs SpongeBob hebben ze onherkenbaar gemaakt :D

Terug
Naar boven