AndroidHealthClinic

Wie "is gettin' jiggy" met nina simone?

SageFrancis

Ripped Bodybuilder
Waardering
2
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een prachtige muziek!
Check : Nina simone - my baby just cares for me

Ik heb dit liedje vroeger toen ik 6 of 7 was ooooit eens een paar keer gehoord. Ik was helemaal verkocht. Vandaag hoorde ik het weer op de radio en was verbaasd dat het van nina was!

Who's with me??

I'm with you Sage!
Ze zit ook in 1 van die reclames (weet uit mn hoofd niet welke) met "Don't Let Me Be Misunderstood". :thumb:

Het is wel stemming muziek, kan er niet altijd naar luisteren.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het prachtig. Veel muziek is van nina simone wat in reclames gebruikt wordt, dat wist ik geen eens :S :D

Ain't got no I got life, ook een goeie hit van het meisje. Komt volgens mij ook in een reclame voor, weet het neit zeker. Verder weet ze goeie shit te maken inderdaad, erg relaxed!

• Topic Starter Topic Starter
D. zei:
Ain't got no I got life, ook een goeie hit van het meisje. Komt volgens mij ook in een reclame voor, weet het neit zeker. Verder weet ze goeie shit te maken inderdaad, erg relaxed!
Klopt! ik wist niet dat die van haar was.. lordy echt goeie shit!

hahaha chille zenne :)

ja meesterlijk nummer is dat! Er werd back in the days ook een clip van uitgezonden, helemaal van klei gemaakt met een kat ofzo..

Heel relax!! :D Good old times(said by the young guy:D)

Mr Bojangles!

Mooie muziek! Vindt haar wel altijd als een man(weliswaar niet 100% man meer, als je begrijpt wat ik bedoel) klinken, was verbaasd dat het een vrouw was de eerste dat ik dat hoorde.

Terug
Naar boven