XXL Nutrition

wie is mij bereid te helpen (coachen)

nickvant

Novice
Waardering
0
Hoi allemaal. Ik zal mij zelf even voorstellen. Ik ben 19 jaar, 175 cm. 72 kilo. En atletisch gespierd. Ik sport al zo'n beetje mijn hele leven en het is mijn lust en leven zoals velen van jullie vast beamen.

Nu train is sinds zo'n 2 jaar in de fitness ( op en af, door allerlei zaken.) Ik voetbal nog, doe veel hardlopen, heb gekickbokst en doe dit nog altijd thuis. tussen Door en dus zo'n 3 a 4x fitness in de week

nu ben ik sinds kort bezig geweest met een voedingsschema omdat ik graag wat groter wil worden. Mijn spieren blijven al lange tijd het zelfde formaat en heb uiteraard wel enige vooruit gang, maar zou graag gecoachd worden.

wat verwacht ik? Hoop ik? Via Skyp, wWhatsApp waar jou voorkeur naar uitgaat.

-check van mijn voedingsschema
- check van fitnessschema plus al mijn andere sport activiteiten
- wekelijks of zo nu en dan af en toe een berichtje om tips en mij resultaten/ervaring te bespreken.

Ik zou het enorm tof vinden als er iemand bereid is mij te helpen in de juiste richting. Ik ben geen opgever, of iemand die sporten als een moeite ziet.

doel: paar maanden geleden test dagen voor luchtmobiel brigade (rode baretten) gedaan. Behaald na 3 dagen non stop afbeulen.

Nu ingeschreven voor Korps commando's en kan waarschijnlijk over zo'n 6 maanden de testen afleggen.

Hoop wat van iemand te horen

groet Nick

En wat wil je ervoor betalen?

Zelf geen kandidaat maar ben je bereid om er voor te betalen? Of verwacht je gratis hulp?

In eerste geval zal je misschien geluk hebben, in het tweede niet denk ik.

Google Ruben Baars even. Hij is wel tof man.

Bereid je mentaal wel veel op olijfolie en ananassen.

Gratis zal niemand het doen btw. Succes!

Ik doe het wel als je mij een jaarvoorraad ananassen en olijfolie regelt gr

images.jpg

J_Whey wil dit vast wel doen.. #euro's

Doe niet zo lui en lees je gewoon goed in. Dit forum zit bomvol gratis info direct beschikbaar. Een coach is voor luie mensen of pro's. Als je geen pro bent is een coach in 99% van de gevallen luiheid.

Google Ruben Baars even. Hij is wel tof man.

Bereid je mentaal wel veel op olijfolie en ananassen.

Gratis zal niemand het doen btw. Succes!

Die Ruben heeft een goed fysiek, maar als je kijkt naar zijn "leerlingen" en hun before & after foto's dan valt op dat het veel ecto's zijn die gewoon een cutschema krijgen waardoor ze wat meer definitie krijgen. Blijft wel knap maar is niet echt bb, OP wil echt aankomen in spiermassa

Die Ruben heeft een goed fysiek, maar als je kijkt naar zijn "leerlingen" en hun before & after foto's dan valt op dat het veel ecto's zijn die gewoon een cutschema krijgen waardoor ze wat meer definitie krijgen. Blijft wel knap maar is niet echt bb, OP wil echt aankomen in spiermassa
Hij trollt ook n.a.v. pineapple gate.

luchtmobiel/kct en verder willen groeien, gaat dat wel samen?

Kct sloopt je helemaal. Spiermassa vraagt voedsel en dat ga je niet veel krijgen. Je gaat honger krijgen. Bovendien zeul je extra gewicht mee. Concentreer je op conditie. Ga zwemmen, hardlopen en doe minimale kracht (!) Training. Als je KCT gaat doen is dit je beste reactie.

Lees alle relevante artikels op bodyrecomposition.com en schaf de muscle and strenght pyramid boeken aan (Nutrition en Training) van Eric Helms. Leer je tenminste zelf hoe je het moet aanpakken.

Kct sloopt je helemaal. Spiermassa vraagt voedsel en dat ga je niet veel krijgen. Je gaat honger krijgen. Bovendien zeul je extra gewicht mee. Concentreer je op conditie. Ga zwemmen, hardlopen en doe minimale kracht (!) Training. Als je KCT gaat doen is dit je beste reactie.
+1 Leer je lichaam alvast om te functioneren met weinig voeding. 5 km hardlopen onder de 20 min. Ga terug naar basistraining met lichaamsgewicht. Denk aan opdrukken, sit-ups, jumping jacks, optrekken. Wanneer wel in de gym hou dan 20 herhalingen aan. Ga voor uithoudingsvermogen en spierconditie.

Precies...van kct wordt je niet groot. Sterker nog ze raden aan om het niet langer dan 10 jaar te doen want het is geen gezonde baan...ik ken mensen die het gedaan hebben, zowel LMB als KCT waaronder een familie lid die na zijn KCT dienst 80% lichamelijk is afgekeurd en 20% mentaal...oftewel 100% arbeids ongeschikt. Die jongen is geen vent geworden maar een baby waarvoor gezorgd moet worden maar geen zorg krijgt want hij heeft zelf getekend voor zijn contract bij het KCT ...en dan nog de vraag of je familie het ziet zitten om met een schietgraag persoon om te gaan die liever buiten slaapt dan binnen en niet meer om kunnen gaan met de "spijkerbroeken" ofwel burgermaatschappij. Je moet om kunnen gaan om een week te leven op een handvol torretjes en een palm gras en het nog lekker vindden ook. Als je daar op wil bulken prima...

Heel afrika bij het kct! Hoeraaay!

Terug
Naar boven