MuscleMeat

Wie kan helpen?

bearstylez

Novice
Waardering
2
Lengte
1m90
Massa
96kg
hallo iedereen,
ik ben kristian, 18 jaar en weeg momenteel 96kg
ik kom op 1 jaar en 7 maanden tijd van 110 kg.
ik ben 1m90 groot.
ik wou eerst naar 85 kg gaan maar de dokter en diëtiste zeiden dat ik nu het postuur heb om spieren te kweken maar ik zit nog met te veel vet.
ik let enorm op wat ik eet en drink. ik drink 1.5l water, eet 2 stukken fruit per dag, ik rook niet meer (ben nu 2 jaar gestopt), ik doe 3x per week volleybal en 3x per week fitnes.
maandag train ik biceps en borst
dinsdag volleybaltraining
woensdag train ik triceps en rug
donderdag terug volleybaltraining
vrijdag is men rustdag (dit kan ook fitnes worden als het nodig is)
zaterdag volleybalwedstrijd
zondag train ik dan buikspieren en cardio (loopband, fiets en roeien).

ik eet veel groenten en weinig vlees (het kleinste stuk dat klaargemaakt wordt) en ik eet 4 aardappelen (8 stukjes).
vrienden van mij hebben aangeraden om het vet dat ik nu nog heb om te zetten in spieren. sommige zeggen dat je vetten niet kan omzetten in spieren zoals water niet in wijn kan verandert worden.
weten jullie hoe ik dit kan doen?
ik weet dat ik alvast zwaarder ga wegen aangezien spieren meet wegen dat vetten (als ik goed gehoord had).
alvast bedankt.

Je kan geen vet in spieren omzetten dat is een fabeltje..

En waarom train je je benen en schouders niet?

• Topic Starter Topic Starter
die worden iedere week getraind bij volleybal
daar is krachttraining en conditietraining in elkaar
daarom dat ik die niet meer train met de fitnes

misschien cutten? ik heb er ook nog niet zo veel verstand van maar als ik jou was zou ik wachte op reactie's van de pro's:P

domme rvaag
Wat is cutten? :p

nee hoor ik weet het ook pas net maar is lastig uit te leggen moet je ff de stickys lezen of google.
ik wil het wel proberen uit te legggen maar dalijk is t fout en dan sta ik voorschut en heb jy er een fout idee van xd

hehe ja swaar
kzal zoeken tussen sticky's :p

Als jij er voor zorgt dat je meer krachttraining doet zal je ook vet blijven verliezen. Vet omzetten in spiermassa kan inderdaad niet, maar je kan wel door middel van goede training en voeding recompen, dus vet verliezen en tegelijkertijd spiermassa aanzetten.

Maar je schema klopt niet, wanneer train je je schouders bijvoorbeeld? Daar moet je eerst aan werken. Kijk hier om een goed schema te maken; http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/welk-trainingsprogramma-geschikt-voor-139327/

Ook je dieet heeft werk nodig. Je zal hoger in eiwitten moeten gaan zitten en lager in koolhydraten, zorg er voor dat alle kh die je eet uit goede bronnen komen (volkoren). Voor meer info over goede voeding moet je in de voedings sectie zijn.

Succes

Als jij er voor zorgt dat je meer krachttraining doet zal je ook vet blijven verliezen. Vet omzetten in spiermassa kan inderdaad niet, maar je kan wel door middel van goede training en voeding recompen, dus vet verliezen en tegelijkertijd spiermassa aanzetten.

Maar je schema klopt niet, wanneer train je je schouders bijvoorbeeld? Daar moet je eerst aan werken. Kijk hier om een goed schema te maken; http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/welk-trainingsprogramma-geschikt-voor-139327/

Ook je dieet heeft werk nodig. Je zal hoger in eiwitten moeten gaan zitten en lager in koolhydraten, zorg er voor dat alle kh die je eet uit goede bronnen komen (volkoren). Voor meer info over goede voeding moet je in de voedings sectie zijn.

Succes
schouder worden bij de volleybal getraind
en bedankt :)

schouder worden bij de volleybal getraind
en bedankt :)

Dat kan natuurlijk niet. Gewoon meenemen in je krachttraining. Als je straks langer bezig bent gaan je schouders achterlopen en kan je rare verhoudingen krijgen in je fysiek, kracht, houding etc, zo zijn er nog wel 10 redenen om schouders te trainen.

---------- Post toegevoegd Wed 28 Mar 2012 om 22:40 ----------

Om je nog wat op weg te helpen, een goed schema is het volgende.

Je doet 3x per week krachttraining, en 3x per week volleybal?

Dan kan je denken aan.

Maandag: Borst en Triceps
Woensdag: Rug en Biceps
Vrijdag: Benen en schouders

De oefeningen mag je zelf aan werken.

Dat kan natuurlijk niet. Gewoon meenemen in je krachttraining. Als je straks langer bezig bent gaan je schouders achterlopen en kan je rare verhoudingen krijgen in je fysiek, kracht, houding etc, zo zijn er nog wel 10 redenen om schouders te trainen.

---------- Post toegevoegd Wed 28 Mar 2012 om 22:40 ----------

Om je nog wat op weg te helpen, een goed schema is het volgende.

Dan kan je denken aan.

Maandag: Borst en Triceps
Woensdag: Rug en Biceps
Vrijdag: Benen en schouders

De oefeningen mag je zelf aan werken.

en zondags buikspieren dan zoals het was?

Vergeten ik train zelf geen buikspieren. Maar dat is prima, kan je eigenlijk doen wanneer je maar wilt. Ma, Di of Vr. Je kan ook na iedere training een stapel crunches doen als je er wat meer aandacht aan wilt geven.

hoeso train je geen buik????

ik train ze ook al deels bij volleybal maar doe thuis smorgends en woensdag middag altijd sit ups en pompen :)
iedere dag doe ik sit ups maar op zondag enkel dat

dat kan natuurlijk niet. Gewoon meenemen in je krachttraining. Als je straks langer bezig bent gaan je schouders achterlopen en kan je rare verhoudingen krijgen in je fysiek, kracht, houding etc, zo zijn er nog wel 10 redenen om schouders te trainen.

---------- post toegevoegd wed 28 mar 2012 om 22:40 ----------

om je nog wat op weg te helpen, een goed schema is het volgende.

Dan kan je denken aan.

Maandag: Borst en triceps
woensdag: Rug en biceps
vrijdag: Benen en schouders

de oefeningen mag je zelf aan werken.

+1

ben niet goed met namen van toestellen
als je zegt hoe dat eruit ziet, ben ik direct mee maar namen moet je nooit zeggen xp

Terug
Naar boven