bearstylez
Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 96kg
hallo iedereen,
ik ben kristian, 18 jaar en weeg momenteel 96kg
ik kom op 1 jaar en 7 maanden tijd van 110 kg.
ik ben 1m90 groot.
ik wou eerst naar 85 kg gaan maar de dokter en diëtiste zeiden dat ik nu het postuur heb om spieren te kweken maar ik zit nog met te veel vet.
ik let enorm op wat ik eet en drink. ik drink 1.5l water, eet 2 stukken fruit per dag, ik rook niet meer (ben nu 2 jaar gestopt), ik doe 3x per week volleybal en 3x per week fitnes.
maandag train ik biceps en borst
dinsdag volleybaltraining
woensdag train ik triceps en rug
donderdag terug volleybaltraining
vrijdag is men rustdag (dit kan ook fitnes worden als het nodig is)
zaterdag volleybalwedstrijd
zondag train ik dan buikspieren en cardio (loopband, fiets en roeien).
ik eet veel groenten en weinig vlees (het kleinste stuk dat klaargemaakt wordt) en ik eet 4 aardappelen (8 stukjes).
vrienden van mij hebben aangeraden om het vet dat ik nu nog heb om te zetten in spieren. sommige zeggen dat je vetten niet kan omzetten in spieren zoals water niet in wijn kan verandert worden.
weten jullie hoe ik dit kan doen?
ik weet dat ik alvast zwaarder ga wegen aangezien spieren meet wegen dat vetten (als ik goed gehoord had).
alvast bedankt.
ik ben kristian, 18 jaar en weeg momenteel 96kg
ik kom op 1 jaar en 7 maanden tijd van 110 kg.
ik ben 1m90 groot.
ik wou eerst naar 85 kg gaan maar de dokter en diëtiste zeiden dat ik nu het postuur heb om spieren te kweken maar ik zit nog met te veel vet.
ik let enorm op wat ik eet en drink. ik drink 1.5l water, eet 2 stukken fruit per dag, ik rook niet meer (ben nu 2 jaar gestopt), ik doe 3x per week volleybal en 3x per week fitnes.
maandag train ik biceps en borst
dinsdag volleybaltraining
woensdag train ik triceps en rug
donderdag terug volleybaltraining
vrijdag is men rustdag (dit kan ook fitnes worden als het nodig is)
zaterdag volleybalwedstrijd
zondag train ik dan buikspieren en cardio (loopband, fiets en roeien).
ik eet veel groenten en weinig vlees (het kleinste stuk dat klaargemaakt wordt) en ik eet 4 aardappelen (8 stukjes).
vrienden van mij hebben aangeraden om het vet dat ik nu nog heb om te zetten in spieren. sommige zeggen dat je vetten niet kan omzetten in spieren zoals water niet in wijn kan verandert worden.
weten jullie hoe ik dit kan doen?
ik weet dat ik alvast zwaarder ga wegen aangezien spieren meet wegen dat vetten (als ik goed gehoord had).
alvast bedankt.

?