AndroidHealthClinic

wie kan me helpen.

fliegenfanger

Novice
Waardering
0
hoi ik had een vraaag.

ik wil graag bepaalde dingen weten.

kort iets over mijzelf.

ik werk in de wegenbouw doe asfalteren.dus best fysiek zwaar werk.
ook doe ik veel aan sporten.maar het afgelopen half jaar heb ik niet kunnen sporten.
mede dat ik half jaar terug ben neergestoken in een kroeg.door die verwondingen.kon ik niet werken en dus ook niet aan sport doen.

nu ik weer alles mag wilde ik het sporten weer op pakken.
in die half jaar heb ik best een buikje gekregen.

nu is me vraag dan ook.
wie weet wat ik het beste kan doen om snel mijn buikie kwijt te raken.zodat ik snel wer met fitnis verder kan.

verders heb ik nog paar vragen.

1= tonijn in het water moet ik dat direct naar het trainen eten.
2= moet ik een ei shake halen.
3= greatine moet ik dta halen is dat verstandig.
4= ik hoor zoveel van jongens.dat ik eigelijk niet eg wet wat ik moet eten voor en naar de training.
de een zeg dit de ander zeg dat.

maar goed ik hoop. eg dat meschien het goede antwoordt hier krijgt.

ps......alvast bedankt:D

groeten fliegenfanger

hoi ik had een vraaag.

ik wil graag bepaalde dingen weten.

kort iets over mijzelf.

ik werk in de wegenbouw doe asfalteren.dus best fysiek zwaar werk.
ook doe ik veel aan sporten.maar het afgelopen half jaar heb ik niet kunnen sporten.
mede dat ik half jaar terug ben neergestoken in een kroeg.door die verwondingen.kon ik niet werken en dus ook niet aan sport doen.

nu ik weer alles mag wilde ik het sporten weer op pakken.
in die half jaar heb ik best een buikje gekregen.

nu is me vraag dan ook.
wie weet wat ik het beste kan doen om snel mijn buikie kwijt te raken.zodat ik snel wer met fitnis verder kan.

verders heb ik nog paar vragen.

1= tonijn in het water moet ik dat direct naar het trainen eten.
2= moet ik een ei shake halen.
3= greatine moet ik dta halen is dat verstandig.
4= ik hoor zoveel van jongens.dat ik eigelijk niet eg wet wat ik moet eten voor en naar de training.
de een zeg dit de ander zeg dat.

maar goed ik hoop. eg dat meschien het goede antwoordt hier krijgt.

ps......alvast bedankt:D

groeten fliegenfanger

k*t man, dat je neergestoken bent.
maar goed, ik zou de sticky's op het forum even doorlezen wat de specifieke oefeningen betreft voor t trainen. ik denk dat de meningen hier nogal uiteen lopen over wat voor schema je het best kan gebruiken, dus dat laat ik aan de anderen over.

Om je buikje kwijt te raken moet je ook vooral aan je eten denken. als je puur je buik kwijt wilt zou ik gaan cutten. lees daarvoor de sticky's in het voeding subforum.

1. dat kan, het is wel verstandig flink wat eiwitten tot je te nemen na de training. maar dat hoeft niet perse tonijn te zijn hoor.
2. een 'eishake' (proteïneshake) is een handig supplement. maar het is niet iets waarmee je veel verder komt als je wat eten betreft slecht bezig bent. het is wel een goede bro van proteine/eiwitten na de training of overdag. persoonlijk zou ik het wel kopen.
3. als ik je zo hoor zou ik geen creatine halen.
4. je moet zorgen dat je voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt, maar als je wilt afvallen minder als wat je eigenlijk nodig hebt. na de training is iets met veel eiwitten aan te raden aangezien dat helpt in het herstel van de spieren. je meot amar even lezen wat voor spullen dat zijn in de voedingssectie

• Topic Starter Topic Starter
eey tof dat u reageerd.

waarom geen creatine dan.is dat zo slecht.

hoorde dat je er sterker van wordt .

alvast bedankt

creatine is mischien beter Op een wat latere tijd, als je wat verder bent.
Onderandere eerst je voeding en trainings schema's in orde.

Terug
Naar boven