Fitness Seller

wie kan me helpen?

explosive

Cool Novice
Waardering
5
de zomer is weer voorbij, dus ga ik eerst maar eens een goed dieet samenstellen want dat heb ik ook nog nooit echt gedaan, en dan word het tijd om te groeien! en gelukkig heb ik er wel aanleg voor. Alleen ik heb gewoon teveel vet en daar baal ik echt van! heb voor de zomer er 15 kg afgekregen maar zit nu denk ik op 20% lichaamsvet (als het niet meer is) dus zoals de meeste ga ik gewoon weer cutten over een tijd. maarjah om een half jaar te dieeten om me vet kwijt te raken schiet echt niet op! dat duurt me te lang denk ik! ik zou graag willen weten of een bepaalde AS kuur of andere middelen me zouden kunnen helpen om ook mijn vet een groot deel weg te krijgen?

ik weeg nu 85 kg (ga er eerst 80 van maken voordat begin met meer eten)
1.75m
train bijna 2 jaar echt hard

AS: neej, geen enkele soort AS zullen je niet helpen bij vetverbranding.

As zorgen tijdens je dieet er alleen voor dat je spierbehoud of een beetje spier aanzet. AS op zich doen niks voor je vetverbranding.

Precies.

As dienen om spieren te behouden bij cutten. Verbranden van vet moet je zelf doen. Gewoon vaker cardio en heel goed op je voeding gaan letten.

ps: je kan wel supplementen gebruiken om je te helpen: efedrine/caffeine bijv
Dit is een mogelijk schema:

De volledige duur van de kuur, 3x per dag

20-30 mg ephedrine Hcl
200-300 mg caffeine
40-50 mg forskoline
250-500 mg L-carnitine
30 mg zinc aspartaat

bron: elite sectie

Wat Dachten Jullie Van DNP dan??

Is wel een gevaarlijk middel om mee te werken maar ik heb gehoord dat het acfgrijselijk goed werkt!!!!

Je zal vocht en daardoor op gegeven moment vet verliesen todat je er bij neervalt!

Je hebt het effect dat je smorgens DRIJFNAT in je bed wakker wordt!!!

koelkikker zei:
Wat Dachten Jullie Van DNP dan??

Is wel een gevaarlijk middel om mee te werken maar ik heb gehoord dat het acfgrijselijk goed werkt!!!!

Je zal vocht en daardoor op gegeven moment vet verliesen todat je er bij neervalt!

Je hebt het effect dat je smorgens DRIJFNAT in je bed wakker wordt!!!

Heb net ff gezocht, maar volgens mij is het levensgevaarlijk.

http://www.ergogenics.org/dnp2.html

Heeft iemand dit weleens gebruikt? Ben wel benieuwd. Ik las 5-6 kilo in 8 dagen.

dnp is Di-Nitro- Phenol
das een explosief dat in de 2e wereld oorlog gebruikt werd om vliegtuigbommen te ontsteken, (TNT= Tri Nitro Tolueen, stoffen verschillen niet zo veel, tnt is alleen 1 stapje verder genitreerd en de basisstof is iets anders), lijkt me dus niet handig om daarmee te gaan expirimenteren in je eigen lichaam, al zal je mischien wel "explosief afvallen" :p

volgens mij moet het vrij "makkelijk" zelf te maken zijn. je speelt alleen met je leven als je dat doe, lijkt mij in iedergeval wel aangezien je aan de grondstoffen al kan bezwijken

groetjes !

Terug
Naar boven