AndroidHealthClinic

wie kan mij helpen ? aub

bart vc

Novice
Waardering
0
hey iedereen ik ben hier nieuw en ik heb een vraag waar ik geen antwoord op kan vinden mss kan ik dat hier wel het zit namelijk zo ik heb een paar maand geleden winstrol gekocht het zijn geen pillekes maar vloeibaar wit spul
en ik heb ook nog androlic pillekes gekocht die zijn zo groen met precies een slangske op nu mijn vraag is kan ik dat nog gebruiken of is da al vervallen en zou da kwaat kunne da ik da nog pak het heeft altijd op kamer temperatuur gestaan en koste wel wat geld dus zou het ni graag weg goeien maar gebruiken zou ik dat nog kunne gebruiken ? ik hoop echt dat iemand van jullie een antwoord kan geven op mijn vragen alvast bedankt

Verplaatst naar de juiste sectie.

welkom,

vraag: hoe lang train je al?

welkom:wave:
wat je hebt is winstrol depot. Die dien je te injecteren.
Verder snap ik niet echt wat er nou met die pillen aan de hand is ???
Bedoel je dat ze over datum zijn?

anyways je kan je vraag beter in de anabolen sectie stellen.

• Topic Starter Topic Starter
ja ik ben hier nieuw en weet nog niet goed hoe dit hier in zijn werk gaat
is er een verval datum op dieje windstrol en op die pillekes ? want er staat geen datum op

• Topic Starter Topic Starter
hey thx voor te reageren zou ik dat nog mogen gebruiken denk je ? het sta al een maand of 6 in mijn kast en is dat goed spul ? ik bedoel ik train 3 keer in de week en als ik nu nog dieje winstrol en anabolic er bij pak zou dat goede rezultaten geven ? en hoeveel zou ik moeten pakken van elk ?

ik denk dat je eerst wat zut moete op zoeke bro anabolen zijn nu eenmaal geen chips of snoepjes die je eens ff gewoon lekker op eet!!

Precies.

Ga jezelf eerst eens enorm goed inlezen want je hebt totaal geen benul waar je mee bezig bent,kerel.

ik bedoel ik train 3 keer in de week en als ik nu nog dieje winstrol en anabolic er bij pak zou dat goede rezultaten geven ? en hoeveel zou ik moeten pakken van elk ?

:roflol: :hahaha: :haha:
je bent de 79858427ste die dit soort domme vragen stelt..
Je weet niet niet waar je het over hebt.. Ik weet zeker dat je niet op je eten let, en aan je woordenschat te zijn ben je 15.. Ga eerst een wat researchen, koop een paar boekies voor dat je aan dit soort medicijnen gaat denken..

Dus fl**ker die gear maar weg, want wanneer je er aan toe bent dan zijn ze zéker over datum..

Ik denk dat ze niet goed meer zijn, het beste kan je ze naar mij opsturen zodat ik ze verder kan testen.

Haha omg... winny om te cutten en drol om te verstevigen zeker? Summer is coming!

O/T: totaal niet geschikt om te beginnen kuren en van DBB krijg je dan ook een big NO als kuuradvies. Ga naturel wat massa pakken/cutten en lees eerst wat meer over AAS gebruik voor je eraan begint.

dis een verlate 1 april grap denk?

:headbang: Ben bang dat ie dit meent. OMMFG

groene pilletjes met een slangetje op?
zijn dat xtc' s ofzo

Het spul wat je in je kast hebt staan nog heel lang laten staan en eens jezelf gaan inlezen over de effecten op het lichaam van de hormonen!

Succes!

Terug
Naar boven