MuscleMeat

Wie kan mij helpen? heb alles geprobeerd en de hoop verloren!!

jack12345

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Hallo, ik heb een aantal jaren last van acne..
ik ben nu 16 jr..

Op mijn gezicht heb ik last van:
Pukkels, onzuiverheden, extreme littekens (van puisten) verwijder porien, onregelmatige huidtextuur, glimmende huid en roodheid.

Ook ben ik meerdere keren naar de dermatoloog geweest..

Medicijnen die ik gebruik/heb gebruikt:
-Differin Gel
-Eryacne
-Minocycline
-Clindamycin lotion
dat was het volgens mij..

En verzorging die ik gebruik:
-Vichy Normaderm Hydraterende verzorging
-Vichy Reinigingsgel
-Vichy Scrubgel
-Vichy nacht

Ik heb alle hoop verloren!!
Wie kan mij hiermeer helpen?
Bijvoorbeeld een ander creme of een ander medicijn??
Ik wil best wel alles uitproberen...
Dus zeg aub alles wat in je op komt!

Alvast bedankt!

Water drinken(2l minstens) en 9 tabs biergist per dag.
lol @ al die meuk die je gebruikt.

Vitamine e capsules met naald open prikken en inhoud op je littekens smeren. Werkt perfect.
Ik zie de karma wel verschijnen

Ik had er ook last van, maar ik heb nu alleen nog op mijn schouders en rug verder niet echt gelukkig *afkloppen* .

Wat ik doe en wat helpt bij mij:

1. Dankzij fitness heb ik een gezond levensstijl, waarbij een goed, gezond en evenwichtig voedingsschema mij voornamelijk heeft geholpen.

2. Multivits.

3. Omega3, ik eet veel walnoten en eens in de tijd vette vis.

4. Véél water drinken!

Heb een tijdje zink en biergist geprobeerd, maar dat hielp niet echt.

Succes!

roaccutane gebruiken, werkt geniaal goed

huisarts heeft bij mij benzoylperoxide voorgeschreven tijd geleden. Je huid droogt er heel erg van uit maar ik ben er wel vanaf.
ROA is idd ook een optie, maar of dat nodig is, is de vraag aangezien dat redelijk zware medicatie is.

1 antwoord:

ROA.
Ik wou dat ik hier eerder van wist want dan had ik het in mijn pubertijd al gebruikt. Damn wat een geweldig spul
Ik had gelukkig bijna geen bijwerkingen op 100mg per dag ( alleen droge lippen en droge huid maar beide te ontzien met zalfjes )

Vitamine B5, zelf ook gebruikt. Zoek maar ff de werking ervan, is het beste alternatief na Roacutane

Zink en multivits plus veel water werkt bij mijn maar is geen wondermiddelen.Heb er af en toe nog ietsje last van.

Roa deed wonderen voor mij (dat en hete douches met een vetzalf gevolgd door een uitdrogende zinkzalf)

Maar als het je om de littekens gaat... zandstralen (dermabrasie oid) ?

Roa deed wonderen voor mij (dat en hete douches met een vetzalf gevolgd door een uitdrogende zinkzalf)

Maar als het je om de littekens gaat... zandstralen (dermabrasie oid) ?

Hoelang heb je Roa moeten gebruiken eerdat je resultaat zag?

Hoelang heb je Roa moeten gebruiken eerdat je resultaat zag?

Ow ****, aangezien ik acne conglobata had met een resistente bacteriële infectie duurde het even voordat een en ander aansloeg. Maar het is alweer een flinke poos geleden (1987) en ondanks dat ik de littekens nog op mijn bovenlichaam heb staan zijn de details niet meer zo scherp. De dosis roa was ook dusdanig hoog dat ik onder observatie in het ziekenhuis verbleef in verband met mogelijke leverschade (dat en een bovenlichaam dat vergeven was van de open wonden die maar niet dicht wilden gaan). Maar toen ik ook eenmaal in het ziekenhuis was beland ging het eigenlijk redelijk snel. Paar weekjes ofzo (3 ?) voordat de dosering omlaag ging en ik verder op eigen kracht kon herstellen.

Ow ****, aangezien ik acne conglobata had met een resistente bacteriële infectie duurde het even voordat een en ander aansloeg. Maar het is alweer een flinke poos geleden (1987) en ondanks dat ik de littekens nog op mijn bovenlichaam heb staan zijn de details niet meer zo scherp. De dosis roa was ook dusdanig hoog dat ik onder observatie in het ziekenhuis verbleef in verband met mogelijke leverschade (dat en een bovenlichaam dat vergeven was van de open wonden die maar niet dicht wilden gaan). Maar toen ik ook eenmaal in het ziekenhuis was beland ging het eigenlijk redelijk snel. Paar weekjes ofzo (3 ?) voordat de dosering omlaag ging en ik verder op eigen kracht kon herstellen.

Minder man maar toch nog goed gekomen dus! 3 weken is trouwens niet lang, ben op dit moment al 3 maanden vitamine B5 aan het gebruiken en het doet zijn werk wel maar nog lang niet alles gaat weg. Ben dus aan het overwegen om ook Roa te gaan gebruiken.

Terug
Naar boven