AndroidHealthClinic

Wie kan mij helpen

Robby327

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
83kg
Hallo wie kan er mij helpen ik zou graag over gaan naar injecties ik ben vrij mager ik wil verdikken en breeder worden ik heb al 2 jaar shakes genomen om te verdikeren ik train ook al die tijd maar geen resultaat ik ben niet lui om zelf te zoeken nee ik wil gewoon jullie advies grtz robby en alvast bedankt

bro kijk eerst is naar je voeding ipv gelijk naar de aas grijpen...
post je voeding schema, je stats etc. en dan kijken we wel verder

obvious troll is obvious

• Topic Starter Topic Starter
bro kijk eerst is naar je voeding ipv gelijk naar de aas grijpen...
post je voeding schema, je stats etc. en dan kijken we wel verder

Hallo ja dat doe ik maar geen resultaat ik eet 2 kippefilet per dag 2 eieren en nog veel meer en dan nog mij shakes dus daarom dak iets anders wil proberen

Hallo ja dat doe ik maar geen resultaat ik eet 2 kippefilet per dag 2 eieren en nog veel meer en dan nog mij shakes dus daarom dak iets anders wil proberen

Ga eens alles wat je eet noteren, alle kcal enz uitrekenen. Vergelijk dat met je behoeften. Je kan hulp vragen in de voedingssectie. AAS vervangen geen voeding, AAS vereisen juist goede voeding. Iedereen hier kan je zeggen dat als je op 21 als beginner niet groeit, het aan je voeding en/of training ligt, niet aan een gebrek aan hormonen.

Voeding.

Onderhoud uitrekenen en 10% erboven gaan zitten

(hangt wel van je vp af)

Iemand die op 21 jarige leeftijd spuitjes wil zetten zonder serieus eerst aan voeding en training te denken wil ik niet helpen.

WIE KAN MIJ HELPEN !!!

Wij niet

1.84cm en 83kg is niet eens zo slecht voor twee jaar naturel trainen zonder teveel gedoe..

Niet aankomen is meer eten.

Advies: Test e 500mg

zit weer vol met mensen die echt geen idee hebben van het sport! ook net een andere jongen die een kuur voorgeschoteld wilt zonder een redelijk gewicht.

en de advies van nosje zou ik gewoon niet volgen als ik jou was want na die kuur ga je hard terug vallen omdat je basis niet goed is. dus gewoon normaal door trainen, serieus worden en er tegenaan gaan!

mee eens!

zit weer vol met mensen die echt geen idee hebben van het sport! ook net een andere jongen die een kuur voorgeschoteld wilt zonder een redelijk gewicht.

en de advies van nosje zou ik gewoon niet volgen als ik jou was want na die kuur ga je hard terug vallen omdat je basis niet goed is. dus gewoon normaal door trainen, serieus worden en er tegenaan gaan!

Ik snap werkelijk niet, dat zelfs een ADMIN hier op ingaat :o

Terug
Naar boven