Fitness Seller

Wie kan mij met 100% zegge of dit nep/echt is?

chukri

Dutch Bodybuilder
10 media-items
Waardering
10
Lengte
1m75
Massa
92kg
Vetpercentage
11%
Wie kan mij zegge of dit echt of nep is ..
vergelijkend materiaal eventueel..

Het gaat om de Norma Hellas

Foto%27s-0234.jpg - 3476

Foto%27s-0235.jpg - 3477

Foto%27s-0236.jpg - 3478

De sint...
Nee bro er zijn zoveel fake noma's op de markt dat je zelfs geen 10% zekerheid hebt.
De echte norma's hebben zwarte sluiting rubbers ook al...
Zou zeggen probeer het... Of koop Ug deca

• Topic Starter Topic Starter
De sint...
Nee bro er zijn zoveel fake noma's op de markt dat je zelfs geen 10% zekerheid hebt.
De echte norma's hebben zwarte sluiting rubbers ook al...
Zou zeggen probeer het... Of koop Ug deca

k heb vorige week maandag de eerste gezet, en
afgelopen maandag de 2e.. samen met sus..
maar hoe kan je concluderen of het werkt ja of nee??

jah door je kickstart zal je wel gainen ja,daarom is het moeilijker om vast te stellen welk product goed gedoseerd is ofwel helemaal fake is!

Topic-titel is erg fout.

Nergens is zekerheid te vinden.

Er is een norma erg goed bevonden (zie hg testen), maar er is ook veel zooi.

Waarom dus geen ug?

Topic-titel is erg fout.

Nergens is zekerheid te vinden.

Er is een norma erg goed bevonden (zie hg testen), maar er is ook veel zooi.

Waarom dus geen ug?

ik had bij mij supplier, besteld en die had mij dit gegeven..
in combo met d-boll en Sus.. vandaar

Ik heb deze topic toch al eerder gezien met dezelfde stuff..?

ja klopt.. maar ik wilde nog ff kijken of andere mensen een duidelijke mening konden vormen,.. dit betreft alleen de Deca.. in het vorige topic had ik het ook over d-boll..

maarja niemand kan mij uitsluitsel blijkbaar geven :S

Weet je wat het is kerel....met norma, pffffffff..
Zijn er zoveel dingen waar je op moet letten.

Vervalsingen zijn soms zo goed gemaakt dat uitsluitsel moeilijk te geven is.

Rode logo op normas zijn veel dunner geprint. En lot gaat tot 2011 dat kan ook weer niet. Verder heeft het wel een heel opvallend halogram label maar ik zie toch duidelijk geen norma logo prints erin.

Hij gaat het ook nog eens stacken met sust. Dus kan je praktisch ook niet zo snel merken of er deca in zit tenzei je zo vaak met deca hebt gekuurd dat je precies weet hoe je lichaam erop reageerd en dan nog kan het ondergedoseerd als er van een ander lab deca erin zit. Dus ja...

heb welees 4 verschillende deca van normas naast elkaar gezien die allemaal anders waren en er allemaal heel goed uitzagen.
heb me laten vertellen dat een ug lab ook deca in die norma flesjes maakt, zit gewoon rond de 200 mg deca in maar is niet orgineel van nomra.
is dus 100% nep maar werkt 100% goed...

heb welees 4 verschillende deca van normas naast elkaar gezien die allemaal anders waren en er allemaal heel goed uitzagen.
heb me laten vertellen dat een ug lab ook deca in die norma flesjes maakt, zit gewoon rond de 200 mg deca in maar is niet orgineel van nomra.

Ook ff bij zetten, dat je de volle pond hebt betaald, dus voor 100% bent opgelicht !

je hebt namelijk betaald voor deca norma. Wat dat betreft kan je dan beter voor ug gaan, is wat vriendelijker voor je portemonnee

dus jij zegt gewn door gaan met die deca's?..
wat zouden jullie in mijn geval doen?

kan niet in je portomonee kijken gozer,....maar ik zou eieren voor mijn geld kiezen.

kan niet in je portomonee kijken gozer,....maar ik zou eieren voor mijn geld kiezen.

helemaal met Krieltje eens lekker voor ug en je heb geen probs

dus jij zegt gewn door gaan met die deca's?..
wat zouden jullie in mijn geval doen?

ik zou als ik jou was in het geval van de deca , even een beedje optrekken en proeven of het bitter is (heel typisch smaake cocaine achtig)
als het ook nog een argide oli na smaak heeft

is de kans groot dat je een goede namaak heb met werkzaame stof of echt natuurlijk

ben geen expert , maar die smaak herken je uit duizenden

Terug
Naar boven