MuscleMeat

wie kan mijn helpen :(

rambo3

Cool Novice
Waardering
0
ik was net aan het rond kijken en heb wat informatie gevonden over firewalls en virusscanners. dus ik heb mijn eigen norton en zonealarm verwijderd, en outpost firewall en antivir xp geinstaleerd.

normaal gesproken kon ik op een map gaan staan en met mijn rechter muisknop, norton opstarten. maar nu is het dus niet meer mogelijk :(. daarnaast kan ik geen word of excel bestanden meer openen, omdat hij aangeeft dat door mijn virusscanner, bestanden niet kunnen worden geopend. (dus alsof hij het niet kan scannen.)

wat moet ik nu doen? :(

karma voor iemand die me helpt :D

en als je een excel bestand probeert te openen met:

shift+rechtermuisknop-->openen met--> en dan excel opzoeken uit dat lijstje?
kun je dan nog steeds geen excel openen?

en het is niet zo raar dat je norton niet meer kunt openen als je het er eerst afgooit hè.... ;)

• Topic Starter Topic Starter
Mark NL zei:
en als je een excel bestand probeert te openen met:
shift+rechtermuisknop-->openen met--> en dan excel opzoeken uit dat lijstje?
kun je dan nog steeds geen excel openen?
en het is niet zo raar dat je norton niet meer kunt openen als je het er eerst afgooit hè.... ;)

hahah nee maar ik bedoelde dat ik dat dus niet kan met antivir. dus ik kan niet zomaar een map of een bestand scannen.

en nee lukt nogsteeds niet :(. ik denk dat ik gewoon mcafee moet instaleren misschien dat dat helpt. denk je van niet?

misschien zit die mogelijkheid wel niet in het programma..?

waarom heb je norton er af gegooid eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
ik had norton 2003. dus was verlopen. daarom :(

weet je toegvalig waar ik serial en cracks vandaan kan halen?

Norton 2003 kun je gewoon weer opnieuw installeren, en het probleem met de excel bestanden kun je denk ik makkelijk oplossen door even naar opties van je norton te gaan (in het hoofdscherm van norton) en dan geloof ik naar geavanceerd toe en daar fff zoeken naar word documenten scannen of een soort van plugin die word documenten scant voordat je ze opent , oid .

Terug
Naar boven