XXL Nutrition

Wie kent wat van hacken?

stacheldraht

Hackeng is verbodeng he!

Het lijkt me handig als je wat meer info geeft. Hacken is wat anders dan cracken, er zijn zoveel dingen die onder die term vallen.

• Topic Starter Topic Starter
Whizzkids in PM gevraagd aub.

• Like
Waarderingen: Loca
-

Laatst bewerkt:
Ik heb vroeger nog weleens een beetje gehacked, toen de beveiligingen op computers nog niet zo goed waren. Tegenwoordig heeft windows een ingebouwde firewall en hebben de meeste mensen ook nog eens een uitgebreide firewall.
The good old days...

Ik heb vroeger nog weleens een beetje gehacked, toen de beveiligingen op computers nog niet zo goed waren. Tegenwoordig heeft windows een ingebouwde firewall en hebben de meeste mensen ook nog eens een uitgebreide firewall.
The good old days...

Met backdoor orifice of zo en andere grappige trojans toen :P erg lachen jah

Of toen je nog SMS bommen kon sturen. Net zo lachen. 100den smsjes tegelijk aan iemand sturen wuhahaha.
Of op de email.

Majah dat was vroeger :(

Met backdoor orifice of zo en andere grappige trojans toen :P erg lachen jah

Of toen je nog SMS bommen kon sturen. Net zo lachen. 100den smsjes tegelijk aan iemand sturen wuhahaha.
Of op de email.

Majah dat was vroeger :(

Haha, inderdaad. Ik heb op de middelbare school heel wat klasgenootjes gehacked. Leuk was dat. :D

-

Laatst bewerkt:
De goeie oude Sub7/Portscan tijd en via IRC iemand nuken dat was leuk :p

Lol, sub 7 ja via ICQ. Mooie tijden waren dat. :D

Je kan mij een pm sturen, ben oa pen tester, maar ik werk niet gratis.

Lol, sub 7 ja via ICQ. Mooie tijden waren dat. :D

Sub7 inderdaad. Prachtig om met iemand te chatten terwijl je continue iemand z'n cr-rom drive opent en sluit, of z'n muis tijdelijk overneemt. Die reacties :roflol: Ik heb me echt kapot galachen met Sub7.

ja ik ga niet vertellen hoe maar ... het kan nogsteeds.

Terug
Naar boven