MuscleMeat

Wie luistert er tegenwoordig nog naar Prince? Die...

Ah, vroeger.... :)

• Topic Starter Topic Starter
Wazzup vroeger was ik fan van het eerste uur; heb zelfs nog illegale tapes verzameld en had picture-discs (nog steeds ergens) van speciale versies.

Wow wat een tijd..

Wat ie nu doet is nog steeds hoogstaande funk maken, het is en blijft een live-artiest die alleen zo goed tot z'n recht komt. Wie niet can commerciele zoete funk en jazz houdt moet die opnames van de laatste 3 jaar maar es downen en beluisteren.

Sinds hij geen Tafkap meer heet is hij weer vooruit gegaan, minder mainstream, maar idd, erg lekker ! t'is weer even geleden dat ik hem beluisterd heb, zal oud en nieuw eens met elkaar vergelijken.

:thumb:

de nieuwe cd vond ik eerst wel goed, maar na wat deftiger luisteren toch eigenlijk ook niet erg overtuigend. Als je na zn hele carrière kijkt dan vind ik dat hij zeker een goeie cd vol met mooie nummers heeft, als je echter kijkt naar hoeveel cd's hij wel niet uitgebracht heeft is 80% rommel. Live is hij idd beter, maar dat is eigenlijk altijd het geval bij artiesten die nog echte instrumenten bespelen op een wat hoger niveau. Je zou bijna vergeten hoe mooi echte muziek is met al die crap die tegenwoordig uitkomt. Ouwe lul ben ik hè :p

Terug
Naar boven