AndroidHealthClinic

Wie van de DBB-ers zou jij...

Mikki natuurlijk om te nken.

Sanca om eerlijk te zijn, droom er af en toe over. Om samen een grammetje of 10 te smoken!

62792qs.jpg
staat ook al sinds ik lid ben van DBB zo'n beetje in mn sig! De levende legende is het gewoon, jammer dat hij alleen nog maar serieus post :D

MarcJ.

Waarom? Zie handtekening.

sniperx,
hij weet enorm veel over tienerbodybuilding

mezelf, omdat ik zo lekker geil ben

BigMaus, erg veel respect voor hem.

mhr team, om te zien of hij in het echte leven ook zo origineel uit de hoek kan komen.

Flop natuurlijk
ff checke of ze de foto's in de panorama bijgewerkt hebben :)

Wesking, samen 2 uur lang de biceps uitputten voordat we met rippletoe beginnen.

Nachtapotheker dan kan ik vragen waarom hij altijd in de fotogalerij rondhangt en nooit eens wat post.

999 + 1 = 1000

Mzzl,
Ik ga trainen.

krieltje.

Sanca om eerlijk te zijn, droom er af en toe over. Om samen een grammetje of 10 te smoken!

http://i13.tinypic.com/62792qs.jpg staat ook al sinds ik lid ben van DBB zo'n beetje in mn sig! De levende legende is het gewoon, jammer dat hij alleen nog maar serieus post :D

Hahaha, Enjee!!! Die sig van je ownt hard, die ontmoeting zal er nog ooit wel eens van komen zeker :joint:

Maar wel alleen als je niet meer over me droomt :sukkeltje: :P

Shutterspeed zou ik wel eens willen ontmoeten, hij is zowat de mysterieuste member hier imo, ik wil wel eens weten hoe hij eruit ziet

Eers mijzelf maar eens ontmoeten.
Moet nog steeds na 26 jaar

Terug
Naar boven