MuscleMeat

Wie van jullie heeft zijn Prince tickets al voor maandag?

Corleoné

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.275
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
20%
Het concert gaat dus toch door, wel anderhalve week later dan voorzien.
Prince komt voor de 2de keer in korte tijd terug naar België.. Wie van jullie dbb'ers zal er aanwezig zijn? :rocknana::rocknana:

Het heeft heel wat voeten in de aarde gehad, maar de fans worden nu beloond voor hun geduld. Nadat een eerdere datum in België on hold werd gezet wegens een wijziging in de tourplanning, is het concert van Prince nu definitief herbevestigd. Maandag 8 november staat Zijne Purperen Hoogheid op het Sportpaleispodium, precies 8 jaar na zijn vorige Belgische zaalshow.

Prince speelde de afgelopen weken al de pannen van het dak in Noorwegen en Denemarken. Optredens waarover de pers unaniem laaiend enthousiast is: “Gebracht met zoveel trots, enthousiasme en een aanstekelijke energie dat het lijkt alsof de 52-jarige voor de allereerste keer op een podium stond. Het was, bij gebrek aan een beter woord, fenomenaal” (Verdens Gang, Noorwegen). De Belgische fans zullen dus zeker en vast beloond worden voor hun geduld, want het wordt ongetwijfeld een onvergetelijk concert!

Kaarten kosten 69, 79, 89, 99 en 129 (Golden Circle + Pit) euro, inclusief servicekosten. Er kunnen per bestelling maximaal 8 plaatsen gereserveerd worden.

Wegens de laattijdige bevestiging van dit concert worden enkel betalingen met credit card aanvaard (Mastercard, Visa). U ontvangt na de registratie van uw betaling een e-mail met de link naar uw tickets. Het aanklikken van de link en het openen van het desbetreffende pdf-document staat gelijk met het afleveren van de tickets. Zonder afgedrukt e-ticket, helaas geen toegang!

:clap::clap::clap::clap:

:roflol:

maak je nou serieus op een BB forum openbaar dat je Prince fan bent?

oow no you didn't

Prince is een van de beste muzikanten/virtuoos die in muziek business aanwezig is ;) .

Ik vind prince echt héél leuk en ik Voel me ook echt hetro.

Terug
Naar boven