AndroidHealthClinic

wie weet een goeie vetverbrander zonder ephadrine

Willempie1975

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
hallo,

ik wil mijn vet % laten zakken, ik zit nu beste wel hoog, volgens mijn weegschaal met vetmeter moet ik op de 22% zitten en volgens een test op internet moet ik 18% hebben.
Allebei zijn te hoog, ik wil het zeker laten zakken tot de 10a12%.
Ik let wel op mijn eten maar ook weer niet zoveel dat ik mijn spieren verlies, en doe sinds 4 weken 3x in de week aan cardio (30 min crosstrainer a 400cal die ik verbrand) en ga naar de 5x in de week cardio.
Ik wil wat extra gaan gebruiken om zo mijn vet % te verlagen.
Ik zat zelf te denken aan xenadrine EFX of NRG, of een stacker.
Ik wil er geen ephedrine in hebben want de bijwerkingen zijn het me niet waard, en ben van mening dat er ook vetverbranders zijn die werken waar die troep niet inzit.
Ik hoor graag jullie meningen en ervaringen met vetverbranders die jullie gebruikt hebben waar geen ephadrine inzat.

heel veel groentes innemen.............de verbrandingswaarde ervan is hoger dan de calorische waarde!

suc6 ;)

Te zien aan je post heb je niet eens een fatsoenlijk voedingsschema, wat verwacht je dan van die vetverbranders? Wonderen?

Kom op, als vetverbranders echt zo effectief waren, dan had je geen dikke mensen...

Het probleem met dikke mensen is dat ze er nog steeds zoveel crap bij blijven eten.

bij vetverbranding verlies je ook spiermassa..

• Topic Starter Topic Starter
Jordees zei:
Te zien aan je post heb je niet eens een fatsoenlijk voedingsschema, wat verwacht je dan van die vetverbranders? Wonderen?

Kom op, als vetverbranders echt zo effectief waren, dan had je geen dikke mensen...

ik heb dan misschienniet zo'n uitgebalanceert voedselschema als sommige van jullie, maar ik let wel degelijk op wat ik eet.
Dus ben ik van mening dat het wel degelijk effect moet hebben.

Voor alle vetverbranders die op dit moment legaal op de markt zijn geldt hetvolgende:

Ze kunnen een hele waardevolle aanvulling zijn op je training en dieet.
Ik zeg er eerlijk bij 'kunnen', want bij sommige mensen pakken ze goed en hard aan, bij sommigen doen ze weinig. Garanties over afvallen kan geen enkele supplementen verkoper je geven want dan zou die liegen.

Van alle legale vetverbranders zijn de Stackers 4 toch wel één van de beste en krachtigste. De ervaring hiermee is dat ze het hele vetverbrandingsproces versnellen. Dieet en training blijven echter de belangrijkste pijlers.

Sportfood.nl zei:
Dieet en training blijven echter de belangrijkste pijlers.

Dat snap ik maar als je het leest is bijna alles goed, maar dat aanprijzen is natuurlijk goeie reclame.
Maar ik lees ook altijd veel over xenadrine, hoe zit het daarmee dan.
Ik lees ook inderdaad heel veel goeds over stacker 4, maar heeft die geen nare bijwerkingen?

Xenadrine zou ik niet meer vertrouwen, heb op erggenics gelezen dat er in Amerika verschillende zijn met nierproblemen, is ondertussen toch al lang verboden ook?? Dacht ik...

Dieet en cardio gaan boven alles...

Kijk hier maar eens over de gevaren:

http://www.ergogenics.org/index023.html

grtz

Willempie1975 zei:
Dat snap ik maar als je het leest is bijna alles goed, maar dat aanprijzen is natuurlijk goeie reclame.
Maar ik lees ook altijd veel over xenadrine, hoe zit het daarmee dan.
Ik lees ook inderdaad heel veel goeds over stacker 4, maar heeft die geen nare bijwerkingen?

Stacker 4 heeft voor gezonde mensen geen nare bijwerkingen. Als je niet goed tegen caffeine kunt, kun je er wat trillerig van worden. Maar dan kun je waarschijnlijk ook geen koffie verdragen.

van koffie heb ik geen last, en die xenadrine die je kan kopen is legaal maar zit dan ok geen ephadrine in.

Als je serieus wil afvallen moet je echt naar je voeding kijken. Daar zit namelijk je winst. In combinatie met een vetburner kan dit erg goeie resultaten geven.

Maar als je serieus wil afvallen zou je ook kunnen proberen je cardio op te schroeven naar 45 minuten of zelfs uitbreiden naar 5x per week (eventueel zelf buiten hardlopen).

ik doe nu 3 a 5 x in de week een half uur op de crosstrainer, verbrand ik 400cal mee

Terug
Naar boven