AndroidHealthClinic

WiFi problemen door Netflix of smart tv?

rabotgangster

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
276
Lengte
1m83
Massa
90kg
Vetpercentage
20%
Sinds een paar weken valt mijn WiFi uit op mijn en deze van mijn vriendin onze iPhone 4.
Dit gebeurt altijd als ik naar Netflix kijk op mijn Samsung smart tv.
Zou het daar iets met te maken hebben of zou ik best eens contact opnemen met mijn internetprovider?

Zijn jullie iphones naast de Samsung smart tv de enige apparaten op het netwerk? Of je nog meer apparaten (computer, laptop ofzo) op het netwerk?

• Topic Starter Topic Starter
Op de WiFi wel ja. Op de kabel nog ps4, digibox en mijn pc. Maar die 3 laatste staan bijna nooit aan als wij naar Netflix kijken

Allright, en de tv gaat via WiFi of kabel?

Enigste wat WiFi is dat is de tv en iphone

niemand die het weet?

Wat gebeurt er als je je computer via de wifi pakt ipv kabel, valt deze dan ook uit?

de laptop van mijn vriendin heeft dan ook geen wifi

heb je een standaard router van je provider? Routers van UPC , KPN en ziggo zijn vaak waardeloze apparaten die je net zo goed weg kan gooien... grote kans dat die zorgt voor problemen

Is Telenet dus weet niet dat het daar aan ligt. Nog nooit zo een probleem gehad.

heb je een standaard router van je provider? Routers van UPC , KPN en ziggo zijn vaak waardeloze apparaten die je net zo goed weg kan gooien... grote kans dat die zorgt voor problemen

Meestal ligt het hier aan ja.

Vriend van me had 1 computer erop, 1 tablet en 1 telefoon. Internet viel continu weg en als ik Ziggo even mag quoten ''Onze standaard router is niet voor professioneel gebruik'' en schijnbaar zien zij 3 apparaten al als professioneel....

Zal morgen een bellen naar Telenet en luisteren wat ze zeggen.
Bedankt

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven