Fitness Seller

Wii heeft er een Wii?

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
Het zal wel weer een impulsieve aankoop gaan worden, maar wie heeft er hier al een wii? Het lijkt mij op zich wel een gaaf apparaat.

graag ervaringen delen hier

Ik.

Zelda is de shit... Wii sport is de shit.. Wii play is de shitt..

Joystick werkt wonderfull...

Je kan ermee op internet via de webbrowser die je gratis kan downloaden(nog wel testversie)... Virtual console games downloaden tegen een kleine vergoeding(klassieke nes/snes/sega etc games)...

Zeker geen miskoop.

Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik me afvraag of je sportgames ook fatsoenlijk kan spelen met die 'Wii controller'. Lijkt me daar niet echt geschikt voor. Maarja, je hebt ook die classic controller die je kan aanschaffen dus wie weet(heb die ook al liggen, alleen nog niet uit het doosje gehaald :o)

• Topic Starter Topic Starter
Wat kost games, of kan je die shit al downloaden?

Games zijn volgens mij 60 euro in de 'normale' winkels... had Zelda voor 55 gekocht in de Makro. Prijzig.
Volgens mij kan je die games nog niet downloaden maar dat weet ik niet zeker.

Vooral boksen en tennis zouden leuk zijn. Maar om daar nu speciaal een wii voor te kopen is wat overdreven, je moet dan ook interesse hebben in de andere games.

Potje sparren T?

Tennis is erg vet.. is leuk om met vrienden.. of zelfs met je vriendin tegen elkaar te spelen. Mn vriendin houdt helemaal niet van games maar tennis vindt ze helemaal geweldig.

Gaat ze er ook zo van kreunen? Want dan ga ik hem morgen al halen

Perfect voorspel.

Damn....het zet me nu toch wel aan het denken...misschien wilt de buurvrouw ook wel een potje tennissen

speel je hem zelf met de Wii controller jesaja? Nog geen probs dat ie uit je hand schoot ofzo? Want heb al vaak gelezen dat het bandje op de controller dat dat moet voorkomen helemaal niet zo goed werkt :D

mijn neef, hij vind m helemaal te gek

Ik heb een Xbox 360 :D

Ik wil ook een console en aangezien ik meer van de shooters ben is de enige game voor de Wii Redsteel.
De graphics op de Wii kunnen niet tippen aan de Xbox360, maar het is afwachten welke games er nog gaan komen.
Tot nu toe wordt de volledige capaciteit van de Wii niet benut.
Zo als het er nu voorstaat komt hier een Xbox360 met GoW :D

Wii moet het inderdaad niet van de graphics hebben, maar wat ik heb gezien bij de Mediamarkt van die Wii vond ik qua graphics toch wel heel erg achterlopen. Als het alleen om de fun-factor moet gaan is het geen console voor mij. Volgens mij gaat die Wii controller snel vervelen. Best leuk dat je kan aangooien met een baseball of kan slaan met je tennis racket maar het is meer een gadget volgens mij dan dat je iedere game zin hebt om als een dolle te gaan swingen met je controller.

speel je hem zelf met de Wii controller jesaja? Nog geen probs dat ie uit je hand schoot ofzo? Want heb al vaak gelezen dat het bandje op de controller dat dat moet voorkomen helemaal niet zo goed werkt :D

Ik snap niet zo goed waarom dat gebeurd.. 9 van de 10 keer heb ik dat bandje niet eens om mn pols. Je moet dat ding gewoon fatsoenlijk vasthouden en dan kan dat eigenlijk niet gebeuren.

Not for Mii.

Zo'n soort gimmick toestanden wordt je snel beu en later snak je echt naar games a la fora motorsport 2/assasins creed/Gear of War.

Het is effe leuk met je vrienden/familie en je speelt vooral mini-games. Voor grote games gelijk zelda speel je die net gelijk een normale controller (gans dat zwaai gedoe dta je op reclames ziet is ferm overdreven).

Persoonlijk, als je echt een gameconsole wilt, zou ik voor een xbox360 of Ps3 gaan.

Not for Mii.

Zo'n soort gimmick toestanden wordt je snel beu en later snak je echt naar games a la fora motorsport 2/assasins creed/Gear of War.

Het is effe leuk met je vrienden/familie en je speelt vooral mini-games. Voor grote games gelijk zelda speel je die net gelijk een normale controller (gans dat zwaai gedoe dta je op reclames ziet is ferm overdreven).

Persoonlijk, als je echt een gameconsole wilt, zou ik voor een xbox360 of Ps3 gaan.

:(

Dus ik heb de verkeerde gekocht 'Cyan'? :(

Zelda, Wii sport + Wii play... Ik wil nog ff naar de winkel voor Red Steel een dezer dagen.

Terug
Naar boven