XXL Nutrition

wil me eerste kuur starten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
85kg
hoi ben nu 93kg 185 redelijk droog gespierd en heb zelf een goed eetschema denk ik

7:00 tot 16:00
4 dubbele boterhammen met kip kaas pindakaas honing
plus 3 eieren 1 met eigeel banaan en appel vitamine tablet calcium zink en magnesium vit D

16:30 aardappelen groente vlees
19:00 pannenkoek meergranen of yoghurt 500ml plus groene thee en 2x ei eiwit
21:00 syntha 6 isolate 45gram eiwit plus groene thee amandelen zonnepitten pijnboompitten vitamine tablet noodle soeje voor de koolydraten
22:30 slapen 6 uur opstaan

en wou nu me eerste kuur beginnen
dit wou ik mee beginnen

testosteron enanthate aburhain week 1-10 250mg/anavar week 1-4 40mg elke dag/nakuur nolvadex week 12-16 40mg elkedag / hcg 1000ui om de 2 dagen 5x

ik weet het moet het niet doen is rotzoi maar kies er zelf voor.

rotzoi

• Topic Starter Topic Starter
sorry een typfoutje kon het niet verbeteren meer wel leuk dat je er aan denkt in plaats van er serieus antwoord op te geven

plus 3 eieren 1 met eigeel banaan en appel vitamine tablet calcium zink en magnesium vit D

21:00 syntha 6 isolate 45gram eiwit plus groene thee amandelen zonnepitten pijnboompitten vitamine tablet noodle soeje voor de koolydraten
22:30 slapen 6 uur opstaan
Warme groenten, Bryce.

Serieus, je ziet zelf toch ook wel in dat dit gewoon k*t is? Toch?

vertel wat is k*t eraan op de typfouten na was snel snel getypt ja inderdaad warme groenten meestal broccoli bloemkool bonen enzovoort verschilt van dag tot dag

vertel wat is k*t eraan op de typfouten na was snel snel getypt ja inderdaad warme groenten meestal broccoli bloemkool bonen enzovoort verschilt van dag tot dag

Oke, heb even rood gemaakt wat er k*t aan is voor je:

Je voeding is echt bar slecht en je kuur is eigenlijk niks beter.
Ga je eerst inlezen over voeding, dat is de basis.

ok dankjewel in plaats van door meteen te zeggen wat k*t is eraan hoezo help je niet en kom je met beter advies door te zeggen wat wel goed is volgens JOU. ik weet wel dat testosteron een eikelhormoon is en dat je de drang krijgt meteen mensen te gaan kleineren verbeter je leven en help mensen hahaha peace n*gger

Ga eerst maar eens een fatsoenlijk eetschema maken, anders kom je nergens. En human grade producten die je online kunt kopen zijn 99 op de 100 keer fake, dus dat zou ik al helemaal niet doen.

ok dankjewel in plaats van door meteen te zeggen wat k*t is eraan hoezo help je niet en kom je met beter advies door te zeggen wat wel goed is volgens JOU. ik weet wel dat testosteron een eikelhormoon is en dat je de drang krijgt meteen mensen te gaan kleineren verbeter je leven en help mensen hahaha peace n*gger
Ben je hondje niet.

wat is volgens vele dan wel een fatsoenlijk eetschema? nee klopt maar een hond reageert wel nog beter als jou

sorry een typfoutje kon het niet verbeteren meer wel leuk dat je er aan denkt in plaats van er serieus antwoord op te geven

1 Typfoutje?Je kan nog geen 3 woorden foutloos posten man.:roflol:

Btw je voedingsschema is helemaal ruk dat zou ik eerst maar op orde brengen voor je aan de rotzoi gaat beginnen.

Goed topic. In.

Klopt, ben niet zo scherp sinds ik al enkele dagen op rij 10+ uur per dag aan m'n thesis werk :roflol:

whahaa,

maar gaat natuurlijk nergens over xxl te koeioneren , staat altijd klaar met goed advies.
of je er wat mee doet is aan jezelf.

lees eens de sticky's OP

Hmmm voel een nieuw Topic aan komen,

"AAS gebruikers en hun IQ"

Uit onderzoek is gebleken dat mensen die AAS gebruiken en willen gebruiken een lager IQ gemiddelde hebben...

(is een grapje, reactie op die bullsshit discussie mensen met tattoos en hun IQ)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven