Fitness Seller

Wil Winstrol nog bij gaan pakken

Raoul

Novice
Waardering
0
Hey Bodybuilders,

Ben in de 5 week van mijn kuur bezig, eerste 3 weken 750 mg sust en de laatste 5 weken 500 mg sust.......merk er heel weinig van.....ben nu 3 aangekomen! das wel weinig :mad: toename van kracht, puisten en dikke kop is er wel!! Maar nu is wil ik 300 tabs winstrol van 6 weken innemen.....GAAT DAT EN MAG DAT NOG WEL ???

En hoeveel massa zal ik er dan nog bij krijgen??
Ik weeg nu 92 kilo, 185 cm lang en rond de 15 procent bodyvet.

Alvast bedankt,

Raoul zei:
Hey Bodybuilders,

Ben in de 5 week van mijn kuur bezig, eerste 3 weken 750 mg sust en de laatste 5 weken 500 mg sust.......merk er heel weinig van.....ben nu 3 aangekomen! das wel weinig :mad: toename van kracht, puisten en dikke kop is er wel!! Maar nu is wil ik 300 tabs winstrol van 6 weken innemen.....GAAT DAT EN MAG DAT NOG WEL ???

Alvast bedankt,

Winstrol is totaal geen massa steroide maar meer een die zorgt voor een toename van kracht en spierhardheid. Neem je wel een eiwitspaarder (DECA, Boldenone) in je kuur ? en ja 3 kg is inderdaad niet erg veel. Helemaal niet bij een start van 750 sus ! Ga desnoods over op deca, enanthate en winstrol depot

Raoul zei:
Hey Bodybuilders,

Alvast bedankt,

Zal denk aan de kwalitiet van je roids liggen of je voeding, weet niet wat je doel is met deze cycle maar met een dikke vochtkop rondlopen en acne en dan 3 kg lijkt me toch niet helaam de bedoeling dus post je dieet :D

..komt nog eens bij dat we niet weten hoeveel mg die tabs zijn, maar zoals Jerry zei zal je er niet veel groter op worden. Dieet zou inderdaad het probleem kunnen zijn.

Zoals nu ook weer blijkt houden mensen veel vocht vast met sustanon en krijgen ze door de mikmak van lange en korte esters redelijk veel last van acné. Men waarschuwt hier niet voor niks voor...

Zou verwachten dat je met sust wel wat meer kg's erbij zou moeten krijgen, gezien je doseringen. Maar idd winstrol nemen heeft nu geen zin. Beter nog n week of 6 bij aanplakken met test. enanth/deca bv zoals Koolhoven al heeft gezegd.

Terug
Naar boven