AndroidHealthClinic

Wilders film, bestaat niet!?

brainy89

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
ik denk, dat heel die film niet bestaat.
dat het alleen in de media bestaat en dat wilders dit zo heeft bedacht. waarom ? om te bewijzen hoe ver nederland is gezonken voor t uiten van je mening. want heeft er iemand al een trailer gezien? wie wilt er in spelen als je de kans krijgt om neergeschoten te worden? ik zeg het je het is een list!

zou kunnen piercing man, we moeten afwachten maar wilders is nie goed bezig zo

• Topic Starter Topic Starter
heb jij een trailer gezien? de comotie is groot denk dat t echt is om de regering wakker te schudden van kijk:'de film is niet eens in maak, en ik mag hem al niet naar buiten brengen' . nederland is een zielig k*t land! en als die film bestaat!gratis toegang voor iedereen vind ik!

De film is nu al een wereldwijd succes :roflol:

Wilders moet naar Hollywood.

Die 'film' duurt sowieso maar tien minuten dus trailers zijn niet nodig.

wilders moet gewoon in de c ircus werke met zijn verwilderde haren

Weer een nieuw topic hierover"...? :gaap:

Film komt uit eind maart begin april, ooit van 1 april gehoord?

Wel een hele slimme gedachtengang van jullie, en vooral van Brainy...
Film zou eind deze maand uitkomen en zou sowieso maar tien minuten duren dus je hoeft er niet 'heen te gaan', het is niet dat ie in de bios komt, alleen op internet en eventueel op tv.

nu.nl/internet | Koranfilm Wilders komt op internet

Misschien heb je nog echt gelijk ook:

Citaat van Wilders:
Het kabinet erkent met zijn paniekerige reactie dat de islam niet vergelijkbaar is met het christendom, maar een unieke ideologie is. En die ideologie vraagt dus om een aparte, unieke, aanpak.

De Koranfilm heeft zijn nut daarmee nu al bewezen.

'Angst voor islam regeert Nederland' - Binnenland - de Volkskrant

Laatst bewerkt:
Ja ik las deze gedachte al van iemand in een ander topic en vond het toen ook al een geniaal idee. Maar ik denk dat Wilders gewoon liever all the way gaat. Hij wil van zijn persoonlijke bescherming echt gebruik maken om zo ver mogelijk te gaan in het provoceren, om zo zijn punt te kunnen bewijzen. Als moslims dus nu geweld gaan gebruiken dan laten ze Wilders winnen, dat zou wel erg dom zijn, maar ik zie er bepaalde individuen wel toe in staat.

Ik heb in een ander topic al gezegd dat het een geweldige marketingstunt is, een wekenlange reclamespot voor Wilders (normaal niet te betalen);)

Waarom mag de film van geert wilders wel op tv en mocht de videoclip van appa ik heb schijt niet op de tv???? Geert wilders uit zijn mening(ergere manier dan appa) maar appa toch ook????

Ik denk dat de film wel komt. Hij vergeleek mohamed met hitler, dus dat argment van dat hij anders zou neergeschoten zou worden klopt niet.

De film is alleen bedoeld om mensen te beledigen en te provoceren. Wat een zielige geest is die Wilders. Het is denk ik geen artistiek en/of inhoudelijk film.

Het kan me niet verbazen dat hij met zijn 3 megapixel video camera even een paar shots heeft opgenomen om die vervolgens op Youtube te publiceren.

Terug
Naar boven