Fitness Seller

Wilders toespraak in VS

dannymarx

Competitive Bodybuilder
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
14
Haha, en wat komt er dan die dag danny?

Judgement day? De dag waarop onze Wilders de grote schoonmaak gaat houden?:roflol:

Zijn toespraak is nog maar net een minuut bezig en hetzelfde gelul komt er alweer uitstromen als dat er altijd uit komt stromen, kan hij dan werkelijk niets anders verzinnen?

messiahtube. lol. Must be retarded/

Hierbij een foto van een andere toespraak van meneer Wilders in de VS:

6a00d8341c60bf53ef01156f6ba3de970c-500wi.jpg

Btw; juh-rooop :roflol:

Die r*tard duikt ook overal op.

http://messiahtube.eu/pg/file/Petra...1geert-wilders-warning-to-america-part-1-of-2

http://messiahtube.eu/pg/file/Petra...2geert-wilders-warning-to-america-part-2-of-2

Misschien zijn niet al zen ideeen goed, maar wie dit tegenspreekt is achterlijk.
Blijf maar blind en naar de andere kant kijken. Er komt een dag dat dat niet meer kan. En dan hoop ik dat de lafaards eerst aan de beurt zijn!

hallo xenofoob :wave:

Met die laatste zin ben je niets beter dan de personen die jij zo veracht.

Emokid die Wilders met zijn 'destruction'. Erg oud filmpje trouwens.

Pfff islam dit islam dat....heeft die man überhaupt nog andere punten dan de islam? Zag in het AOW debat laatst dat ook de verhoging van de leeftijd eigenlijk de schuld was van de moslims, volgens Tony van Dijck dan, die zichzelf overigens volstrekt belachelijk maakte in datzelfde debat. Angst zaaien, daar is meneer Wilders goed in met zijn xenofobe partij.

Er was een tijd dat veel mensen dachten dat de Joden Europa wilden overnemen, net als Wilders dat nu denkt van de Islam, en we weten allemaal waar dat is "geëindigd".

Ik val in herhaling maar ik zeg jullie nogmaals zodat ik het later kan quoten; Wilders is over zijn hoogtepunt heen.

'U-Rope' LOL

Als predikant ingevlogen worden naar een ander continent, terwijl bij mij en de mensen in het land het water tot aan de nek staat en we met de dag steeds minder de eindjes aan elkaar kunnen knopen. Het beleid Halsema, Kant, Bos, Pechthold, Balkenende, Rutte, Thieme, Verdonk, Van der Vlies en Wilders, 1 pot Haagse urine.

Laatst bewerkt:
mooie toespraak

Terug
Naar boven