Fitness Seller

Wilders wil minder Marokkanen in Den Haag

Ik woon niet in Den Haag dus laat ze maar lekker daar.

Liever minder Nederlanders in Nederland, als het even kan.

Wie wil dat nou niet

IK blijf een Fan fan...

wilders for president

alle theedoeken, eilandkapsels en loempias terus naar hun eigen land!!!!

Ben je niet jaloers op zijn kapsel?
Nee ik ben meer van de kalende mannen
smug.png

ik bedoel, nee.

/Wilders / care...

Laatst bewerkt:
Ik begrijp vooral niet dat we hem belonen met aandacht voor dergelijke belachelijke uitspraken.

En Hitler wou minder joden

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij legt gewoon de feiten op tafel, maar omdat het moreel niet goedgekeurd is in onze samenleving om een ras uit te sluiten (lees: "te discrimineren") zal hij nooit officiële steun van andere partijen krijgen. Het liefst heeft iedereen die vervelende Marokkanen het land uit, dat weet Den Haag ook donders goed.

• Topic Starter Topic Starter
Hij legt gewoon de feiten op tafel, maar omdat het moreel niet goedgekeurd is in onze samenleving om een ras uit te sluiten (lees: "te discrimineren") zal hij nooit officiële steun van andere partijen krijgen. Het liefst heeft iedereen die vervelende Marokkanen het land uit, dat weet Den Haag ook donders goed.

tgoh er valt wel een hoop stemmen mee te verdienen volgens de andere ;)

Begint lekker te polariseren maar eerlijk is eerlijk de bakermat van de PVV is toch wel Zuid-Holland vandaar dat het hard tegen hard is.

Marokkaanse Pvda'er ene Fouad Sidali maakt vergelijking met Hitler
Hitler is onder ons. In de gedaante van Geert Wilders. Hitler vond ook dat er minder Joden moesten zijn. Opdat we nooit zullen vergeten.
waarop Wilders net tweet
@geertwilderspvv
Follow
Sidali teruggefloten door Spekman, neemt woorden terug. Verstandig. Vertrek naar Marokko zou nog verstandiger zijn.

Verkiezings technisch snap ik de uitspraken van Wilders zeker, elke partij roept allerhande zaken die even goed scoren en dan krijg je harde reacties terug.

Haha elke keer weer hetzelfde riedeltje. Iedereen blijft er ook weer in trappen en valt er weer over :D

Het hoeven er van mij persoonlijk niet minder te worden, als ze zich maar aanpassen.. Oh wacht, minder is dan toch de enige oplossing :rolleyes:

niet in alleen en den haag, ik heb niets tegen buitenlanders maar aangezien 70% van de buitenlanders tegenwoordig alles verkankeren hier en de meeste hoofddoekvrouwtjes bij de supermarkt in de rij bij de kassa van kassa 3 naar kassa 8 yalla yalla en andere woorden schreeuwen heb ik wel een beetje genoeg van ze.

niet in alleen en den haag, ik heb niets tegen buitenlanders maar aangezien 70% van de buitenlanders tegenwoordig alles verkankeren hier en de meeste hoofddoekvrouwtjes bij de supermarkt in de rij bij de kassa van kassa 3 naar kassa 8 yalla yalla en andere woorden schreeuwen heb ik wel een beetje genoeg van ze.

Aan jouw redenering te zien geloof ik dat 70% vd hoofddoekjes beter Nederlands kan dan jij. De enige in dit topic die t snapt is Punjab.

Terug
Naar boven