lorenzo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DE HYPOCRISIE VAN GEERT WILDERS…
AANGIFTE WEGENS BEDREIGING
Politicus Geert Wilders heeft deze week aangifte bij de politie gedaan omdat er op You Tube meerdere (rap)nummers te horen zijn met bedreigingen aan zijn adres. Eerder heeft Wilders ook al aangifte gedaan tegen personen die zich minder vleiend over hem uitlieten. Zodra het hem zelf betreft is Wilders nogal lichtgeraakt en is het noodzakelijk dat hij 24 uur per dag beveiligd wordt door een kordon mannetjesputters. Als iemand iets naar Wilders roept is het een bedreiging en als Wilders zelf hele bevolkingsgroepen beledigt en schoffeert is het vrijheid van meningsuiting. Wilders is de meest hypocriete politicus van Nederland!
Peter R. de Vries
Vragen naar de bekende weg: Zou wilders zelf wel allochtonen vrienden hebben? Ik denk zelf van niet want anders zou hij zijn uitspraken wel wat meer in toom houden![]()
Sorry hoor maar ik zie een groot verschil tussen bedreigen en 'beledigen'.
Heeft Wilders moslims bedreigd dan ofzo?
Idd, snap het ook niet echt. Bedreigen gaat over geweld gebruiken en is dus strafbaar, beledigen is een recht!Sorry hoor maar ik zie een groot verschil tussen bedreigen en 'beledigen'.
Heeft Wilders moslims bedreigd dan ofzo?
Goed punt. Als gelovigens eens wat minder zichzelf aangevallen zouden voelen zou het gros van de mensen niet eens weten wie Wilders is.
)