Fitness Seller

Will & Grace

ik keek het vroegah wel altijd. ik ging altijd zo stuk om jack: lekkere verwijfde relnicht:D. trouwens die "karen" is zeker wel een lekkertje. hell yeah milf baby:D

Vroeger keek ik er wel es naar, best leuk ja. :D

Beetje jammer dat je na 1 seizoen alle grappen al hebt gehad en dat ze die nog 7 seizoenen blijven herhalen.

ik keek het vroegah wel altijd. ik ging altijd zo stuk om jack: lekkere verwijfde relnicht:D. trouwens die "karen" is zeker wel een lekkertje. hell yeah milf baby:D

Jack is funny ass hell...... btw hij kan wel te goed een gay na doen voor een hetro man :S

en karen is wel egt een lekkere milf :D grace heeft te kleine tietjes pfffff

Ik word altijd geil van Will! :meal: Ooops i said to much! :o

Vroeger keek ik weleens, maar ik neig dan toch meer naar Friends.

Holy shit. Hoe ****ing lelijk is die sitcom?!

Bijna net zo lelijk als Dharma & Gregg, Ned & Stacey, Corky & Amanda en nog 38 series met 2 namen er in.

Ik kan het zo'n 10 minuten volhouden, daarna wordt ik het al snel zat.

dharma en greg is niet zo leuk als will & grace. Maar Will & Grace is alleen zo leuk om Jack en Karin.

Friends RULEZ ALL!!!!

Nooit van gehoord, ik ken wel wallace & Grommit :o :D

Ik volg die zooi totaal niet. Niet echt mijn ding :)

Ik kan me niet voorstellen dat er hetero's zijn die hierom kunnen lachen.

Nooit van gehoord, ik ken wel wallace & Grommit :o :D

Ja maar dat is niet leuk want engelse zijn niet grappig!!! ik denk zelf dat engelse geen ziel hebben ze zijn allemaal stuk voor stuk lelijk en hebben een soort down gezicht.

En als hetro kan je er gewoon om lachen tenminste als je egt hetro bent en zeker van je zaak bent :)

Het is een heel ander verhaal om als hetro man te kijken naar Will & Grace dan bv een meid in de reet te nken. Bij dit laatste gaat je argument op Dwightttttt, maar bij het eerste zeker niet. Dat lijkt meer op het in de reet nken van een man met baard.

"You like to sit around with men, watching Will and Grace" - Vinnie Paz.

Will & Grace vind ik soms wel oke.

Maar Dharma & Graig vind ik wel grappig hoor:D

Maar ik vind According to Jim beter.
King of Queens vind ik ook erg oke.

Als er maar een dikke kerel in speelt lijkt het wel:D

Ja maar dat is niet leuk want engelse zijn niet grappig!!! ik denk zelf dat engelse geen ziel hebben ze zijn allemaal stuk voor stuk lelijk en hebben een soort down gezicht.

En als hetro kan je er gewoon om lachen tenminste als je egt hetro bent en zeker van je zaak bent :)

Als je om Will en Grace moet lachen ben je op jonge leeftijd toch wel een latente homofiel hoor :gay:

Will en Grace vind ik maar niks. Dharma is wel lekker.

Terug
Naar boven