AndroidHealthClinic

Will Smith

kurgan

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Ik heb gisteren I robot gekeken (goede film trouwens) en t eerste wat me opviel is dat will flink aan de ijzers heeft gehangen!

als je m vergelijkt met enemy of the state waar die nog rondhuppelde met zn magere ass is er cker wat veranderd!

Natuurlijk heeft ie een personal trainer, eigen gym, kok, maar ja toch heeft ie alles er zelf aangetraind.. respect hoor hij ziet er nu uit als een bb,er!

Voor de film Ali moest'ie wat kilootjes aankomen. Daarom is hij nu zo "groot".

• Topic Starter Topic Starter
aaah, ik loop dus gewoon 8er! :D

komt door "Ali" inderdaad
in bad boys 2 vond ik hem iig ook aardig maar die is na ali gedraaid zeker? whatever..

WOW JEZUS ZAG ER ECHT RIPPED UIT IN "PASSION OF THE CHRIST", WAT ZOU HIJ GEBRUIKEN!??!?!??!!!

Jezus ik word echt ziek van dit soort threads...

Toevallig, heb em gisteren ook gezien :D Zag er idd goed uit, zo ver hoop ik ook te raken :cool: Iemand wat stats van em?

• Topic Starter Topic Starter
in i robot zegt ie dat ie 100 kilo weegt, dat geloof ik wel, schat een bf van 8-10 %

in Ali zag hij er echt nog huger uit, maar in i robot was het ook goed te zien.

zag hem gister op mtv nog een of andere award uitreiken. Hij stond naast schaquil o'niell (zal wel verkeerd geschreven zijn) , maar naast hem zag hij er echt klein uit :P. wel grappig om te zien o'niell is meer als een kop groter en 2x zo breed.

robocop zei:
zag hem gister op mtv nog een of andere award uitreiken. Hij stond naast schaquil o'niell (zal wel verkeerd geschreven zijn) , maar naast hem zag hij er echt klein uit :P. wel grappig om te zien o'niell is meer als een kop groter en 2x zo breed.
O'neal weegt ook een goede 55 kg meer.

Terug
Naar boven