- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 127kg
- Vetpercentage
- 25%
Gisterenavond was het tijd voor een cultureel uitstapje.
Als rasechte cultuurbarbaar ben ik niet zomaar een theater in te krijgen, maar onder de belofte van de slappe lach heb ik `t er toch op gewaagd.
Dus ik ben naar Wim Helsen wezen kijken.
...Echt, die gozer heeft een grote, zieke kronkel in z`n kop, maar wat heb ik me kapotgelachen.
Om te beginnen is alles wat ie zegt al grappig omdat `t een Belg is
, maar hij heeft ook echt goeie humor bij.
Verder geen liedjes of sentimenteel gedoe maar eersteklas grappen en af en toe lekker grof.
Een stukje uit z`n oude show. De nieuwe vind ik beter.
Als je de kans hebt om `m te gaan zien zou ik `t zeker doen. Alleen niet op de eerste rij gaan zitten want dan ben je de lul
Als rasechte cultuurbarbaar ben ik niet zomaar een theater in te krijgen, maar onder de belofte van de slappe lach heb ik `t er toch op gewaagd.
Dus ik ben naar Wim Helsen wezen kijken.
...Echt, die gozer heeft een grote, zieke kronkel in z`n kop, maar wat heb ik me kapotgelachen.
Om te beginnen is alles wat ie zegt al grappig omdat `t een Belg is
, maar hij heeft ook echt goeie humor bij.Verder geen liedjes of sentimenteel gedoe maar eersteklas grappen en af en toe lekker grof.
Een stukje uit z`n oude show. De nieuwe vind ik beter.
Als je de kans hebt om `m te gaan zien zou ik `t zeker doen. Alleen niet op de eerste rij gaan zitten want dan ben je de lul

Alex Agnew vind ik iets minder... Hoe noemt die ene nu weer? zo'ne lange magere die de humo's comedy cup gewonnen had met dat hij ging joggen in het park van gent... al die homo's achter hem aanlopen...
, rudy de aboriginal die enkel sokken draagt