XXL Nutrition

win echt of nep

is een bekend lab, verder valt er (zoals gewoonlijk) niets over te zeggen. die zielige potjes en labels zijn te easy te faken, maar of dit ook de moeite waard is en dus gebeurt? hier zegt men altijd van niet.... wat je ook al aan het denken zou moeten zetten :D

ken ze niet, de linker zou iig nolvadex moeten zijn.. neem aan dat er op de andere dan Stanozolol staat?

• Topic Starter Topic Starter
ja kreeg deze potjes voor me neus, toen ik om een goeie kuur vroeg om eens mee te beginnen.
denk dat ik ze toch maar ga opsnoepen :D

bedankt alvast voor de info

ja joh, gewoon 6 weken die tamoxifen en afsluiten met 2 weken stanozolol :thumbs:

ja ben er niet zo in thuis heb wel het een en het ander gelezen, maar die gast bij wie ik dit kan kopen zegt 5 weken win en dan 5 weken nov.
als ik iest anders te pakken kan krijgen doe ik dat zeker, want heb zo me twijfels over dit
zou iemand hier dit eigenlijk proberen ?

5 weken winny is niets mis mee hoor. over de 5 weken nolvadex kan men discussieren....
ik vind het zelf niet echt nodig na een winny only kuurtje... maar hier zijn in het verleden genoeg topics over geweest dus je kan er naar zoeken als meer/andere meningen gewenst zijn.

om op je laatste vraag antwoord te geven; ja, ik zou dit zelf wel proberen.

5 a 6 weke winny op 50 mg en afluisten met 2 weke nolva @ 40 volstaat

altijd nakuren

5 a 6 weke winny op 50 mg en afluisten met 2 weke nolvadex @ 40 volstaat

altijd nakuren

Indd..

Maar of dit nu een ideale eerste kuur is? Ik vind van niet...

Wat is je doel van de kuur? droge massa aanzetten, flinke bulk kuur of een cutkuur misschien? ???

Daarnaast zou je eerst naar je voeding moeten kijken, ik neem aan dat je pas 19 bent? Wat zijn je verdere stats? ik denk dat je nog een hoop kunt winnen zonder die winny!

Zorg ook voor een beetje kennis van zaken, ga je inlezen! weet gvd wat je in je lichaam stopt en neem niet zomaar iets van een ander aan.

Gr!

wat mij betreft een k*t kuurtje.... en over de spullen? ik vind het in ieder geval een spuug lelijk label.

ja ben er niet zo in thuis heb wel het een en het ander gelezen, maar die gast bij wie ik dit kan kopen zegt 5 weken win en dan 5 weken nov.
als ik iest anders te pakken kan krijgen doe ik dat zeker, want heb zo me twijfels over dit
zou iemand hier dit eigenlijk proberen ?

ga je er eerst is in verdiepen en naturel trainen.

haha de naam rene19 heb ik omdat ik me vorig jaar heb aan gemeld op deze site en toen 19 was dus vandaar ben nu 20 en train al 3 jaar zonder (pilletje of spuitje)
toen ik begon met trainen woog ik 69,3 kilo en na 3 jaar goed trainen 90 kilo.
weet me vet percentage niet maar weet wel dat het niet veel is.
en zit nu op een punt dat ik wel sterker word maar niet veel meer groei daarom wou ik dit eens proberen.
heb me er zeker al in verdiept door veel te lezen en te vragen aan andere gebruikers.
enzo als ik al zij ik zou ook wat anders kopen als dat kon maar ik weet verder niemand dus is dit de enige optie.
kwa voeding zit ik al goed voor me gevoel (optimaal)
maar om de 95 kilo te halen voor de zomer is dit denk ik de enige optie.
zal me eens verdiepen in de stats hoe dat zit en dan eens en foto plaatsen kijken wat er dan word gezegt maar bedankt alvast

Terug
Naar boven