Fitness Seller

Winamp onderzoek

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Hallo,

Ik wil graag een onderzoekje doen en kijken of de nieuwe generatie Winamps trager zijn in opstarten en meer resources gebruiken.

Daarvoor heb ik de 'standard oldskool player' nodig waar sommigen het over hebben, de versie 2.-zoveel.

Wie kan mij die uppen naar Yousendit ofzo?

[Link niet meer beschikbaar]

ALLE versie 2.x releases :)

Bro, de uitslag kan ik je zo ook vertellen.

Maar ja ik zou een oude versie kunnen uppen voor je..

Pak maar versie 2.81 dat is de Classic..

Ben benieuwd hoeveel het nou precies scheelt

Ik gebruik geen winamp meer omdat er teveel onnodige dingen zijn toegevoegd die veel geheugen kosten. Ik vind foobar2000 veel beter omdat het gewoon llekker simpel is en het geluid klinkt ook beter. Het ziet er nog steeds erg netjes uit vind ik.

http://www.foobar2000.org/foobar2000_0.8.3.exe

Toch ben ik ben ik nieuwschierig naar de uitkomsten van je onderzoekje ;)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Dank u allen ;)

Foobar is me iets te groot heb ik aan de screenshots gezien.

2.8x is de snelste en meest stabiele versie imho

• Topic Starter Topic Starter
Over stabiliteit niet te klagen met Winamp.

Ik had altijd JetAudio. Daar kun je érg veel mee. Maar voordat je muziek kon draaien moest dat app opgestart worden...haleluyah als ie klaar was!

Winamp werd met elke nieuwe versie wat trager. En als ik 5.09 start duurt het toch eventjes. En met 2.81 is ie er zo. En aangezien ik alleen gore stream-filmpjes en MP3tjes afspeel met Winamp heb ik al die Pro-zaken niet nodig.

Maar waar zit de 'internet radio' functie op 2.81? Waar kan ik op 2.81 al die netstations vinden? Die moet ik dus met de minibrowser via een te openen window van buitenaf downen...

Laatst bewerkt:
Shit, je bent nog online, Teh horror!

*hide :toilet:

5:30 AM :rolleyes:

slapen is achterhaald man.. dat doen wij al jaren niet meer ;)

Terug
Naar boven