Fitness Seller

windows 3 besturingsystemen over elkaar?

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
Wanneer ik mijn computer opstart (PC-XP) kom ik in een normaal opstartscherm (zwarte achtergrond helemaal en witte letters)

Met 3 verschillende bestruringssystemen opties. De comp slecteert automatisch de geen ik gewoon standaard gebruik:

windows XP proffesional. Maar je hebt ook nog:
windows XP 2003 en nog zoiets dergelijks, geeft ie ook aan op zelfde scherm en kun je indien je wilt ook selecteren.

Is het nu zo dat er 3 besturingstemen over elkaar heen staan? Kan dit wel?
Ik wil er gewoon 1 op hebben namelijk: XP proff sp2 waar ik altijd mee werk.
Dit is dan de loop der jaren per ongeulk een keer fout gegaan 1-2 x met her-installaties?

Windows gebruiken mensen dat schip vol gaten nog ? :p

je moet gewoon apple(osx)of linux(open software) gebruiken ! gebruiken beide de Unix operating system .

linux kan je gewoon gratis downen is gebaseerd op het idee van dat software gratis moet zijn . En beide van deze software zijn gewoon veel beter dan windows. veel veiliger en stabieler . En als je het niet geloofd vraag het dan maar aan elke computer expert . windows is gewoon zoals ik al zei een schip vol gaten .

in de loop der jaren lees ik. Nou dan is het echt tijd voor een format c:\ en alles opnieuw installeren. Windows vervuild zichzelf vreselijk, je kan blijven lappen en repareren maar alles opnieuw helemaal schoon geeft een veel stabielere en snellere pc. Neem dan gelijk ook sp3 mee.

Wanneer ik mijn computer opstart (PC-XP) kom ik in een normaal opstartscherm (zwarte achtergrond helemaal en witte letters)

Bootloader

Met 3 verschillende bestruringssystemen opties. De comp slecteert automatisch de geen ik gewoon standaard gebruik:

windows XP proffesional. Maar je hebt ook nog:
windows XP 2003 en nog zoiets dergelijks, geeft ie ook aan op zelfde scherm en kun je indien je wilt ook selecteren.

Windows xp 2003 bestaat niet, dat zal dan windows 2003 server moeten zijn?

Is het nu zo dat er 3 besturingstemen over elkaar heen staan? Kan dit wel?
Ik wil er gewoon 1 op hebben namelijk: XP proff sp2 waar ik altijd mee werk.
Dit is dan de loop der jaren per ongeulk een keer fout gegaan 1-2 x met her-installaties?

Ja zou kunnen idd dat dit te maken heeft met installaties die je hebt gedaan(misschien niet afgemaakt). Om het op te lossen zou dit moeten doen:

- configuratiescherm - systeem - geavanceerd - opstart en herinstellingen - instellingen lijst met besturingsystemen uitzetten.

en anders hardeschijf formateren.

Je hebt gewoon niet telkens geformateerd, ze staan der gewoon nog allemaal op naast elkaar..

• Topic Starter Topic Starter
Ja zou kunnen idd dat dit te maken heeft met installaties die je hebt gedaan(misschien niet afgemaakt). Om het op te lossen zou dit moeten doen:

- configuratiescherm - systeem - geavanceerd - opstart en herinstellingen - instellingen lijst met besturingsystemen uitzetten.

Oke, valt te proberen, dit zou geen problemen moeten geven tav. opstarten en dergelijke? Mijn data en besturingsysteem wat ik wel gebruik zou gewoon moeten blijven functioneren?

Windows gebruiken mensen dat schip vol gaten nog ? :p

je moet gewoon apple(osx)of linux(open software) gebruiken ! gebruiken beide de Unix operating system .

linux kan je gewoon gratis downen is gebaseerd op het idee van dat software gratis moet zijn . En beide van deze software zijn gewoon veel beter dan windows. veel veiliger en stabieler . En als je het niet geloofd vraag het dan maar aan elke computer expert . windows is gewoon zoals ik al zei een schip vol gaten .

windows een schip vol gaten?

linux zou ik NIET gebruiken, iets simpel als software installeren kan al fout gaan, het is niet erg gebruiksvriendelijk, alleen de gevorderde gebruikskers kunnen het eens proberen ja

voor de topicstarter, kan je in die andere systemen booten? selecteer ze eens als je ze opstart

Oke, valt te proberen, dit zou geen problemen moeten geven tav. opstarten en dergelijke? Mijn data en besturingsysteem wat ik wel gebruik zou gewoon moeten blijven functioneren?

klopt idd.
;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga niet meer switchen van computer-besturingsysteem,computersysteem. Blijf bij wat ik nu heb.

Ik heb gedaan wat Transforming me voorstelde, lijkt succesvol te zijn geweest vooralsnog. Vriendelijk dank.

windows een schip vol gaten?

linux zou ik NIET gebruiken, iets simpel als software installeren kan al fout gaan, het is niet erg gebruiksvriendelijk, alleen de gevorderde gebruikskers kunnen het eens proberen ja

idd je kan als ongeoefende al snel je hele kernel vernken.
windows is gewoon goed als je weet hoe je een systeem moet onderhouden en erg gebruiksvriendelijk.

Terug
Naar boven