Fitness Seller

Windows 7 niet legitiem

DutchLifter

Advanced Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Waardering
42
Lengte
1m73
ik heb windows 7 (Illegaal - ga geen 180 euro betalen...:mad:)
Dus ik heb hem meteen legaal gemaakt toen ik hem instaleerde, nu heb ik gister avond heel random de melding gekregen dat mijn windows 7 niet legitiem is, weet een van jullie een activator/crack om mijn windows 7 gewoon weer legaal te maken ?

Use Google

en zoek een wat removal tool

• Topic Starter Topic Starter
bedankt, ff kijken of het werkt :)

vista7 slic ldr.exe gebruik ik, werkt perfect :)

Use Google

en zoek een wat removal tool

Ik heb een wat remover uitgevoerd, en de melding is weg. is hij nu geactiveerd want als ik naar deze computer ga rechtermuisknop dan staat er niks van legitiem of niet legitiem?

@Fodman & Tyrael: Bedankt, maar volgens mij werkte dit bovenstaande al zo niet probeer ik jullie tips :D

Kreeg je geen melding van je beveiliging, of had je die uitgezet ?

beveiliging = virusscanner ?
Zo ja (gebruik Microsoft security essentials), toen ik heb bestand downloade zei hij wel dat er een probleem gevonden was, dat negeerende gewoon programma opgestart, pc gereboot en nu zegt alleen mse nog dat mijn windows niet legitiem is.

Als je geen WAT heb, moet je geen MSE en Defender gebruiken.

AVG Free is voldoende voor de meeste PC gebruikers

ik heb windows 7 (Illegaal - ga geen 180 euro betalen...:mad:)
Dat is een vicieuze cirkel; hoe minder mensen het kopen, hoe hoger ze de prijs moeten maken om geen verlies te lijden.

Tenzij je het doet uit protest, omdat Windows zo slecht is, daar kan ik dan helemaal inkomen. :)

Als je illegale windows 7 hebt voer dan de updates handmatig uit dus zet ze compleet uit ( windows updater ) en klik ze dan 1 voor 1 aan.

Want soms zit er een k*t update tussen die dus opmerkt dat je windows 7 illegaal is en krijg je allemaal gezijk.

Moet je automatic updates maar niet aanzetten, gaat ie ook geen genuine microsoft rommel downloaden. Evenals Microsoft Update, ook een boosdoener. Zou lekker opnieuw installeren, die shit krijg je er niet zo makkelijk af.

Dat is een vicieuze cirkel; hoe minder mensen het kopen, hoe hoger ze de prijs moeten maken om geen verlies te lijden.

Tenzij je het doet uit protest, omdat Windows zo slecht is, daar kan ik dan helemaal inkomen. :)

Dan zijn Ubuntu als besturing een goede optie, als je geen MAC hebt.

Hoorde trouwens van de week wat raars, iemand heeft Windows op z'n MAC gezet.

---------- Post toegevoegd Sun 23 Oct 2011 om 17:28 ----------

Moet je automatic updates maar niet aanzetten, gaat ie ook geen genuine microsoft rommel downloaden. Evenals Microsoft Update, ook een boosdoener. Zou lekker opnieuw installeren, die shit krijg je er niet zo makkelijk af.

KB971033 uitvinken en je kunt alles gewoon downloaden incl. Silverlight

Als je geen WAT heb, moet je geen MSE en Defender gebruiken.

AVG Free is voldoende voor de meeste PC gebruikers

AVG ben ik niet zo`n fan van, vooral niet de gratis versie. iig bedankt voor je hulp!

zou jij 180 euro over hebben voor een besturingssysteem wat niet eens super werkt?

Als je illegale windows 7 hebt voer dan de updates handmatig uit dus zet ze compleet uit ( windows updater ) en klik ze dan 1 voor 1 aan.

Want soms zit er een k*t update tussen die dus opmerkt dat je windows 7 illegaal is en krijg je allemaal gezijk.

ga ik doen! bedankt.

Dat impliceerde ik al: nee dus. Maar IMO zouden ze allemaal gratis moeten zijn. Of in elk geval niet boven de 100 euro.

dat is waar, waarom zijn de prijzen van microsoft eigenlijk zo belachelijk hoog? bijv, de nieuwste versie van MAC osX lion 60 euro. en ik dacht dat Apple duur was???

dat is waar, waarom zijn de prijzen van microsoft eigenlijk zo belachelijk hoog? bijv, de nieuwste versie van MAC osX lion 60 euro. en ik dacht dat Apple duur was???
Wat ik al zei veel illegale versies waar ze inkomsten op verliezen, en nu ook steeds meer concurrentie van anderen op de markt. Als MS geen verlies wil lijden moeten ze hoge prijzen blijven vragen aan de klanten die ze nog overhouden.

Apple haalt winst uit hun totale product (hardware+software), daarom zijn inkomsten van het OS voor hen veel minder belangrijk.

Terug
Naar boven