XXL Nutrition

Windows crack

KumaR

Advanced Bodybuilder
Waardering
35
Lengte
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Hallo,

Zus heeft een probleem, haar laptop geeft de hele tijd aan dat haar Windows niet genuine is. Hoewel dit geen problemen geeft voor het dagelijks gebruik vindt ze het irritant die melding de hele tijd te zien.

Wie weet een code of hoe ik aan een code kan komen. Ik heb gehoord dat een crack iets is. Als dat zo is, dan wil ik crack scoren:o

Danku!

Een torrent met een torrent in?

KumaR, zoek gewoon eens op google, vind je dingen zoals SLIC loader, removeWAT en Daz loader.

Daar kun je al wat mee, kan zijn dat je sommige updates moet verwijderen eer ze werken.

Hij kan kiezen uit 6 torrentsites.

Ik heb de windows loader hier.
kan u'm wel PB'en...;)

PB is verstuurd........

Laatst bewerkt:
Top, bedankt!

Maaruh, moet ik die nu 1 van die keys proberen of moet ik loader klikken :o:D

De windows loader is een .exe , dus gewoon de loader aan klikken dan krijg je een klein schermpje,
waar je een install knop krijgt en je kan de status zien van windows..

gewoon "install" opnieuw opstarten en klaar...

• Topic Starter Topic Starter
De windows loader is een .exe , dus gewoon de loader aan klikken dan krijg je een klein schermpje,
waar je een install knop krijgt en je kan de status zien van windows..

gewoon "install" opnieuw opstarten en klaar...

Dubbelklikken, dan zegt ie dat ie niet kan extracten??? Waarom zegt ie dat nou!

Dubbelklikken, dan zegt ie dat ie niet kan extracten??? Waarom zegt ie dat nou!

OO je bedoelt met het uitpakken van de zip file.
sorry, gewoon (rechter muis knop) alles uitpakken doen, dan krijg je een normalen windows map te zien en dan zie je ook de windows loader waar je op kan dubbel klikken , succes weer :)

EDIT je heb geen stand alone zip programma nodig , dus gewoon met dit bestand doen..

oh ik snap het, als ik ding download, dan krijg ik bericht dat er een hacktool virus is, dus dan verwijder ik dat. maar ja, kennelijk heb ik dan iets essentieels van de loader verwijderd :D

Als je ook gewoon echt geen idee hebt wat je aan het doen bent, koop windows dan gewoon. Paar tientjes en je vriendin ook weer blij.

Als je ook gewoon echt geen idee hebt wat je aan het doen bent, koop windows dan gewoon. Paar tientjes en je vriendin ook weer blij.

Zus:cool:

Maaruh, klopt het dat microsoft security essentials een melding kan geven van een virus (hacktool)?

Mag het hopen, daar is dat spul voor. En natuurlijk geeft ie dat aan, je hacked een stukje veiligheid in windows....

Nu ik die virusmelding genegeerd heb en dus niet de loader al bij voorbaat verwijderd heb alvorens het te unzippen:o is het me gelukt!

Sinds ik die code erin gezet heb heeft zus last van meldingen dat certificaten van betrouwbare sites(google,telegraaf etc.) zijn verlopen EN ze krijgt veel popups......

Terug
Naar boven