Fitness Seller

Windows live messenger?

MeDieViL

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
560
Massa
40kg
wie heeft em al? srry als ik laat ben maar vandaag windows opnieuw op mn pc gegooit om hij weer raar deed, installeer ik msn terug, blijkt het nu "windows live messenger" te heten, het ziet er wel futuristisch uit:p

onder welke steen kom jij vandaan :D

Ik heb 't niet omdat mijn computer 't niet trekt:o ik heb heel oud ding:D
Me broertje heeft 't wel ja, is wel lache.

• Topic Starter Topic Starter
mijn pc is toch niet zo traag, maar merk wel dat die msn nogal traag werkt
meestal komt er op die andere msn dat er een nieuwe versie was, was blijkbaar dit keer ni het geval
vraag me alleen af wie die naam bedacht heb? moet je nu vrage mag ik je live messenger adres?:rolleyes:

mijn pc is toch niet zo traag, maar merk wel dat die msn nogal traag werkt
meestal komt er op die andere msn dat er een nieuwe versie was, was blijkbaar dit keer ni het geval
vraag me alleen af wie die naam bedacht heb? moet je nu vrage mag ik je live messenger adres?:rolleyes:

Voor mij heet het gewoon msn :D

Ik irriteer me er aan, de oude msn, en hotmail met bijbehoordende space, kan je niet eens meer normaal opkomen omdat je het eerst moet update naar:
Windowns live messenger en windows live mail en live space.
En de oude shit laten ze voor wat het is.

Ohja windows live messenger is al een half jaar oud, heb het aan het begin van het jaar nog getest maar vond het niets.

Laatste twee maanden is het uitgekomen officieel

Mijn pc komt ook uit de oertijd is nog een pentium 1

En draait met windows XP en Live messenger...

Ach wil wel een nieuwe pc, maar weiger een nieuwe te kopen zolang deze het nog doet. Gebruik hem toch alleen een beetje voor internet. :D

Mijn pc komt ook uit de oertijd is nog een pentium 1

En draait met windows XP en Live messenger...

Ach wil wel een nieuwe pc, maar weiger een nieuwe te kopen zolang deze het nog doet. Gebruik hem toch alleen een beetje voor internet. :D

windows xp op een pentium 1 , gaat dat een beetje?

Hij doet het prima.. kan er alleen verder niet veel mee dan internet. Maar is ook beter misshcien ook anders kom ik nooit achter die pc vandaan.

nee hoor prima...

Godver t*ring Windows Live,

dit is nu de 2e keer dat ik het programma installeer.. en de vorige keer kwam ik voor 5 minuten on-line en daarna nooit meer! Nu kom ik al helemaal niet meer on-line zelfs met alle beveiliging uit.. Dan maar wachten op versie 8.1 :mad: en weer MSN 7.4 installeren.. wordt er gek van en al helemaal dat je ik er tegenwoordig zo afhankelijk ben geworden ??? maar goed dat is dan weer mijn probleem.. heeft er iemand nog tips om Windows Live te kunnen draaaien?

Ik heb voor de rest geen problemen op de service-pagina.

Service Status
[Afbeelding niet meer beschikbaar]This page will be updated when information becomes available.

[Afbeelding niet meer beschikbaar] .NET Messenger Service All systems are stable and running.

Godver t*ring Windows Live,

dit is nu de 2e keer dat ik het programma installeer.. en de vorige keer kwam ik voor 5 minuten on-line en daarna nooit meer! Nu kom ik al helemaal niet meer on-line zelfs met alle beveiliging uit.. Dan maar wachten op versie 8.1 :mad: en weer MSN 7.4 installeren.. wordt er gek van en al helemaal dat je ik er tegenwoordig zo afhankelijk ben geworden ??? maar goed dat is dan weer mijn probleem.. heeft er iemand nog tips om Windows Live te kunnen draaaien?

Ik heb voor de rest geen problemen op de service-pagina.

Windows Live is ok hoor er is niks mis mee..............ik denk dat je eerder de fout in je PC moet zoeken dan in MSN 8.

IK neem aan dat je deze hebt gedownload ?

Dít is de toekomst van MSN Messenger!

Terug
Naar boven