XXL Nutrition

Windows Live

chunky

Huge Freak
Waardering
52
Lengte
1m92
Massa
118kg
Op een of andere manier kom in sinds vandaag op een windows live inlog site uit, als ik gewoon www. hotmail. com intik, aardig vaag. Ik kan niet inloggen via die site, kan nu alleen me nog tsjekken via msn.

Weet iemand hoe ik dit ongedaan maak?

gr

ik heb hetzelfde....

Windows Live Network is niet beschikbaar via deze site om een van de volgende redenen:

* Er is een probleem opgetreden op de site
* De site maakt geen deel uit van Windows Live Network

U kunt:

* U kunt zich aanmelden of registreren bij andere sites op Windows Live Network of het later nogmaals proberen op deze site.

ik dus ook :( ,dacht dat het eraan lag dat ik via mn gsm probeer inte loggen maar niet dus:(

• Topic Starter Topic Starter
ik vind het maar k*t, is dat nieuw ofzo?

Yup = nieuw = k*t. Geen idee ook hoe ik het uit kan zetten!

Kan niet uitzetten, vanaf vandaag is de ouwe hotmail niet meer..

Nieuwe is niet k*t, alleen flink wennen..

ik vind dat live ding persoonlijk maar irritant, konden ze ook niet msn gewoon niet van naam veranderen...

Live = k*t...

Ik word zo schijtziek van al die nieuwe 'futuristische' lay-outs' etc.. Simpel is underrated.

Als je in Live even tussen de opties kijkt kun je je layout veranderen waardoor het wat overzichtelijker wordt. Bij mij lijkt ie veel op Outlook. En daar heb ik niemand over gehoord.

Ik vond het begin scherm ook niet zo fijn

Download dan gewoon de oude versie.

Als je in Live even tussen de opties kijkt kun je je layout veranderen waardoor het wat overzichtelijker wordt. Bij mij lijkt ie veel op Outlook. En daar heb ik niemand over gehoord.
Heb ik ook gedaan. Kreeg de eerste keren wel een melding dat ik op de oude lay-out zat, maar die is nu verdwenen.

PS: www. hotmail.com werkt bij mij perfect, niks veranderd.

Even wennen :)

Edit: En inderdaad, hotmail.com is ook nog hetzelfde bij mij.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb nou weer normale hotmail ???

Terug
Naar boven