AndroidHealthClinic

Windows Media Player 10...ja of nee?

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Windows Media Player 10 is uit.

Laat me eerst wel zeggen dat ik een hekel aan WMP heb en het nauwlijks gebruik; mijn voorkeur gaat uit naar Jetaudio die kan converteren, rippen, subtitles bewerken, enne, oh ja ook nog alle video -en audiofiles afspeelt.

Maarre, wat hebben we meer aan WMP 10 dan 9?
Dat er een stel online CD-stores méér in staan die je kunt aanklikken?

Ik zal hem wel installeren, maar echt gebruiken maybe alleen in noodgevallen.

Voor de rest gebruik ik bsplayer.

Er zijn hogere bitrate limieten en de gebruikersinterface is volgens hun vereenvoudigd. Wellicht dat de ondersteuning mbt. codes e.d. ook verbeterd is.

Het oogt wel stukken mooier dan 9.

sanniejj zei:
Er zijn hogere bitrate limieten en de gebruikersinterface is volgens hun vereenvoudigd. Wellicht dat de ondersteuning mbt. codes e.d. ook verbeterd is.

Het oogt wel stukken mooier dan 9.
Als je media player 10 hebt, kan je nog meer chicks scoren! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
BS Player heb ik ook gebruikt.

De versie die ik had, van een jaar of twee geleden liep nogal eens vast maar verder hoor ik er goeie dingen over.
Ik vind het handige aan Jet dat je er alles mee kan, zelfs de subtitles versnellen, fonts veranderen etc.

DBC01 zei:
BS Player heb ik ook gebruikt.

De versie die ik had, van een jaar of twee geleden liep nogal eens vast maar verder hoor ik er goeie dingen over.
Ik vind het handige aan Jet dat je er alles mee kan, zelfs de subtitles versnellen, fonts veranderen etc.
Ik gebruik zelf ook BS player, vooral omdat je in films de ondertitel apart mee kan laten draaien, jammer dat media player dat mist.

Centaur zei:
Als je media player 10 hebt, kan je nog meer chicks scoren! :thumb:

ja mooi! ik heb hem wel door. Met die hoeretoeter aan de muur lokt ie al die parmantige wijfjes om vervolgens z'n lus in ze te steken ;)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt door een moderator:
o/t BS player is beter :cool:

• Topic Starter Topic Starter
BS Player is prima alleen voor mij te beperkt. :cool:

Terug
Naar boven