MuscleMeat

Windows Vista Ultimate 64 Bit (NL) Bootable

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barryy

Competitive Bodybuilder
Waardering
206
Lengte
1m76
Massa
82kg
Vetpercentage
6%
hallo,

probleem

UltraISO geeft aan dat de iso die ik heb gedownload (3,2 GB) '' Bootable UDF'' is ...

ik heb de ISO gebrand maar booten doet hij niet ... ik zit nu in WindowsXP Pro 32BIT dus in windows zelf kan ik de dvd niet opstarten.

Partitie C: --- > Win XP Pro 32 Bit
en ik wil dus op Partitie G: ---> Win Vista 64 Bit

Iemand een oplossing of een goeie torrent ??

alvast bedankt ;)

Branden als bootable dvd denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
uuuhm .. ja waar ken ik dat aanvinken .. kan nergens vinden ... mss screenshot ??

alvast bedankt

Een udf image is toch gewoon via nero bijvoorbeeld het openen van een opgeslagen image en dan branden op dvd. Verder gaat dit stuk over hoe zelf een bootable vista te maken uit een verzameling vlite files waarmee windoows gestript is en een bootimage samen op een dvd als udf image. Als dat door de maker niet goed gedaan is heb jij geen bootable vista dvd. [Link niet meer beschikbaar] Je hebt dan geen bootimage maar alleen de vista files, er moet iets booten zo lees ik in de vorige link. (formaat moet UDF blijven, er is een imagefile >2GB)

Dit is er wel een uit de nieuwsgroepen die moet werken. http://www.nzbindex.nl/?go=search&new=1&searchitem=muiz+unattended&ref=Firefox
tags: muiz unnattended vista

hallo,

probleem

UltraISO geeft aan dat de iso die ik heb gedownload (3,2 GB) '' Bootable UDF'' is ...

ik heb de ISO gebrand maar booten doet hij niet ... ik zit nu in WindowsXP Pro 32BIT dus in windows zelf kan ik de dvd niet opstarten.

Partitie C: --- > Win XP Pro 32 Bit
en ik wil dus op Partitie G: ---> Win Vista 64 Bit

Iemand een oplossing of een goeie torrent ??

alvast bedankt ;)

Als je 2x windows op je pc wil, dan moet je zo'n menutjes maker hebben volgens mij dat je tijdens het opstarten kunt kiezen welke partitie ie actief maakt.

Weet je zeker dat je goed zit? want met aanvinken heeft het niks te maken, je moet in de bios wezen:

(bij opstarten van je PC op Del rammen )

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ja klopt ... daar staat nu bij mij ... 1st boot device : Cd-rom en 2nd boot device HDD
met opnieuw opstarten krijg ik ook .. druk nu op een toets op via de cd-rom op te starten .... kan drukken wat ik wil maar gebeurd niks

niemand kan mij verder helpen ? :(

Laatst bewerkt:
ja klopt ... daar staat nu bij mij ... 1st boot device : Cd-rom en 2nd boot device HDD
met opnieuw opstarten krijg ik ook .. druk nu op een toets op via de cd-rom op te starten .... kan drukken wat ik wil maar gebeurd niks

Dan zit je in principe goed en wordt de dvd dus herkend als opstartbare dvd. Gewoon direct als je die tekst ziet een paar keer op enter rammen, dan moet het echt wel werken.

ok dus de cdrom start wel op. daar hoef je niks aan te doen.

waarschijnlijk staat je toetsenbord uitgeschakeld in een of andere optie. check je bios dus

moet je kijken bij 'legacy usb' en die moet aan staan

idd iets met legacy, anders doet je toetsenbord niks voor windows begint

legacy staat er niet bij :S :( andere optie die het dus kan zijn ?? of het staat in mijn bios anders ??

moederboard Fatality IN-9 Sli

verder niks met keyboard support of iets wat er op lijkt? ik weet niet precies hoe het heet maar er moet zo'n optie zijn. gewoon ff proberen

als het toetsenbord niet zou moeten werken zou je ook niet in het bios kunnen komen

mischien een antwoord

Het kan zijn dat je toetsenbord niet meer actief is tijdens booten. Ik heb dat ook (draadloos) ik kan niet kiezen voor veilige modus als ik de stroom er plots afhaal tijdens booten. Zit in de usb poort (je kunt dus beste een ps2 muis/toetsenbord gebruiken):eek:

Je moet USB poorten activeren of iets dergelijks, ik had precies hetzelfde probleem.

Moet je in je BIOS fixen.

Je wilt het wellicht niet graag horen, maar multiboot systemen zijn echt niet aan te raden. Je zou de eerste niet zijn waarvan de hele schijf onbruikbaar wordt door één of andere crash. Zet in elk geval al je data op een andere schijf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven