AndroidHealthClinic

Windows Vista Ultimate Nl

El Barto No1

Cool Novice
Waardering
0
Weet iemand ergens een windows vista staan in het nl om te downloaden?
Wel een Full Version aub.
Als ik deze zou installeren, kan ik dan nog games spelen zoals Fifa 07?

En hoe gaat dat juist in zijn gang die installatie? windows xp word verwijderd fzo? Graag wat meer info voor deze n00b:( :cool:

thx:D

"zal ik even op een BB forum kijken voor de nieuwste Windows versie..."
vraag ik me af hoe ze hier terecht komen, net als die pr0n-leechers

Vista is crap!:D

• Topic Starter Topic Starter
mja post 1, kwet tis direct al een hele boterham wat ik vraag :p lol:p

Ehm, het is hier geen warez forum. Train je ook?

als je inderdaad een noob bent zie ik geen enkele reden waarom vista instaleren. Xp is goed genoeg en veilig.
Ik heb zelf ook vista RC2 (legaal) enja het is wel leuk en mooie kennismaking maar veel heb je er niet aan.
Als je de looks van vista wil kan je altijd de vista transformation pack (ook legaal) downloaden. Dan krijg je de looks van vista en kan je ook bij je vrienden stoeffen :)

als je inderdaad een noob bent zie ik geen enkele reden waarom vista instaleren. Xp is goed genoeg en veilig.
Ik heb zelf ook vista RC2 (legaal) enja het is wel leuk en mooie kennismaking maar veel heb je er niet aan.
Als je de looks van vista wil kan je altijd de vista transformation pack (ook legaal) downloaden. Dan krijg je de looks van vista en kan je ook bij je vrienden stoeffen :)

Waar te downloaden ? :p

thx

@J3330
Bedankt voor de tip van het transformation pack:)

heb hem kunnen installeren , is wel vet :D geef toe :p

Maar nog 1 probleem.

Is het normaal dat er geen glas effect in zit bij die vensters?

Heb me al dood gezocht maar kan het nergens vinden.

Thx:cool:

om het doorschijnend te krijgen heb je volgens de makers van de vista tranformation pack het programma windowblinds nodig (van stardock). Voor zover ik het me herinner.

Het is echter veel gemakkelijker om het volgende programma te gebruiken:

Glass2k : Chime Softwares

dit is een klein programmatje, zeer gemakkelijk te verwijderen en te instaleren.
Het was trouwens dit programma dat in vroegere versies zat van vista transformation pack.

succes!

Laatst bewerkt:
om het doorschijnend te krijgen heb je volgende de vista tranformation pack windowblinds nodig (van stardock). Voor zover ik het me herinner.

Het is echter veel gemakkelijker om het volgende programma te gebruiken:

Glass2k : Chime Softwares

dit is een klein programmatje, zeer gemakkelijk te verwijderen en te instaleren.
Het was trouwens dit programma dat in vroegere versies zat van vista transformation pack.

succes!

thnx!

;)

Terug
Naar boven