MuscleMeat

Windows Vista

El Barto No1

Cool Novice
Waardering
0
Kan iemand me zeggen of er een nederlandstalige versie van Vista bestaat die deftig is gekraakt?
Met deftig bedoel ik du niet een timestop. Maar echt genuine gemaakt.
Als hier iemand meer van weet of die er ervaring mee heeft, iets meer wil laten weten.

Karma als beloning... voor zolang ik leef :D

Ja, die bestaat. Ik weet de naam niet meer precies, maar via de zoekfunctie zijn een aantal links te vinden van cracks die het gewoon blijven doen. (OEM crack of dergelijke ;-))

De mijne draait hier nu al een behoorlijke tijd zonder problemen. :D
(Als je meer karma zou hebben dan zou ik je de link nog wel zoeken :P)

• Topic Starter Topic Starter
Ja, die bestaat. Ik weet de naam niet meer precies, maar via de zoekfunctie zijn een aantal links te vinden van cracks die het gewoon blijven doen. (OEM crack of dergelijke ;-))

De mijne draait hier nu al een behoorlijke tijd zonder problemen. :D
(Als je meer karma zou hebben dan zou ik je de link nog wel zoeken :P)

Kan je andere dingen geven dan karma.
Of ben je een karma sl*t? :D

Heb je geen usenet? Daar staan een paar unattended vista dvd's op, updates etc werkt. Vista dvd unattended van Muiz. Je hebt dan wel de hele rambam compleet, dus niet alleen een crack.

Zijn dit de disses van tegenwoordig :p een wannabee 50 Cent Yeah n**ga :D hahaha

:rolleyes:

Geslacht: M
Leeftijd: 18
Karma Power: 1

:D

Verder is El Barto volgens mij gewoon een auslander. Karma beloven, maar niks geven. :D

• Topic Starter Topic Starter
typisch om er de leeftijd bij te halen.
waarschijnlijk zo jaloers omdat jij nu in je midlife crisis zit en omdat je het slecht had in de Middeleeuwen :D

Of vergis ik me opa?:p

Maar nu terug On Topic, wie weet meer van die vista cracks?

Heb je geen usenet? Daar staan een paar unattended vista dvd's op, updates etc werkt. Vista dvd unattended van Muiz. Je hebt dan wel de hele rambam compleet, dus niet alleen een crack.

typisch om er de leeftijd bij te halen.
waarschijnlijk zo jaloers omdat jij nu in je midlife crisis zit en omdat je het slecht had in de Middeleeuwen :D

Of vergis ik me opa?:p

Maar nu terug On Topic, wie weet meer van die vista cracks?

De versie van Muiz draai ik ook en werkt goed.:cool:

IK heb gewoon een installer, klikt erop, zegt yes, pc start upieuw op en hij is helemaal geactiveerd en je heb zo'n logo dat hij legaal is. Intresse, ik ken heb efe bij rapidshare uploade.

voor mij nog geen windows vista !!
ik wil hem pas als hij veel beter progamma's ondersteund

Terug
Naar boven