MuscleMeat

Windows XP gevraagd voor karma uiteraard

smithsYama

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Ik had deze post ook kunnen plaatsen bij de "het grote software download topic" maar aangezien de posten daar vrij oud zijn en dus de files al verwijderd zijn wil ik het graag op deze manier proberen.

Wie kan mij daarmee helpen :(

Edit: als er een Windows Genuine Advantage Installation software bij zou zitten dan zou het helemaal mooi zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Bekjam, weet je ook of er een genuine advantage bij zit, want het is prettig om te kunnen updaten

• Topic Starter Topic Starter
Thanks dude,
ik heb even op internet gezocht heb een hoop gevonden. het is nu de kwestie van uittesten of die zooi ook echte werken zoals de uploaders beweren.

anyway +1

Ik heb Windows XP Prof. met Service pack 2 + Serienummer, het serienr kan ik je wel sturen maar de CD word een probleem.

Ik heb Windows XP Prof. met Service pack 2 + Serienummer, het serienr kan ik je wel sturen maar de CD word een probleem.

Waarom? Alleen die serienummer is uniek, die CD's zijn allemaal hetzelfde dus je kan best een illegale CD gebruiken en een legale serial. Tenzij je dat niet bedoelt...

Snap sowieso niet die reply, als TS er niet uit was gekomen had hij wel om meer info gevraagd...

Ik heb die gedownload en de serienr is ook een illegale, die werkt oneindig op alle computers.

linux all the way!

jaja blijf maar bij een distributie van 3 jaar geleden :p
(of heb je al geupgrade?!)

jaja blijf maar bij een distributie van 3 jaar geleden :p
(of heb je al geupgrade?!)
:D
Je doelt op die oude Fedora distro neem ik aan?
Heb vorige week alle bende eraf gegooid, en er BackTrack distro's opgedaan.
FreeBSD heb ik sinds Februari versie 7.

het verband tss fedora en freebsd is mij ongekend.
ah je gebruikt backtrack?! Handig, toevallig ook nog ubuntu? Lilo neemt al redelijk veel tijd vr backtrack te laden maar om ubuntu te laden (ale de bios data check) duurt het nog is 2 keer zo lang. Ik gebruik backtrack 3 beta. Ik ben er wel nog niet al te vertrouwt mee en gebruik het maar sporadisch.

Ah, ik dacht dat je die post bedoelde van "post je computer setup oid", daar had ik computers met RedHat9 en Fedora Core 3 nl.
En nee Ubuntu heb ik nog nooit geprobeerd.

maja, de vraag blijft dezelfde, gebruikt lilo (bootloader) ook zoveel tijd? Of gebruik je grub of nog iets anders?

Apple FTW!!! :P

maja, de vraag blijft dezelfde, gebruikt lilo (bootloader) ook zoveel tijd? Of gebruik je grub of nog iets anders?
Ik heb eigenlijk van begin af aan toen ik Linux ging gebruiken (RH versie 7) GRUB gebruikt, heb nooit een lilo bootloader gebruikt.
Had overigens veel problemen om GRUB, BackTrack te laten herkennen bij het booten.

Waarom zeggen mensen zonder karma altijd dat er karma te halen valt?

Terug
Naar boven