Fitness Seller

Winne zonder Strijd (2009)

marrkos

More Human than Human
Elite Member
Waardering
159
Lengte
1m90
Massa
102kg
Zo. Kan zijn dat dit al 100 keer gepost is, of dat iedereen 'm al kent..

Ik heb 'm net ontdekt. Dikke Raps, geen nep gangster-gedoe, gewoon dikke beat, dikke teksten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tracklist

1. Intro (De Belofte)
2. W.I.N.N.E.
3. Wat Echt Is ft. Laise
4. Lotgenoot
5. Crime Passionel ft. d*ck Klees
6. Winne Zonder Strijd
7. Binnenvetter
8. Alles Wat Ik Wil ft. GMB
9. Zegevieren ft. Feis
10. Wandel Met Me Mee
11. Rood
12. Luidsprekers ft. A & C
13. Doe Alsof Je Weet! (Eckte Eckte) ft. Shy Rock
14. Geef 8 (Remix) ft. Eddy Ra, U-Niq, Lotto, Crimson, Alex, Alee Rock, Millz & Feis

Torrent:

http://www.mininova.org/tor/2442656

Ik snap best dat je sommige onbekende (Amerikaanse) artiesten wilt downloaden. Maar komop winne is meester in de nederhop die je best mag steunen! Kopen die handel :) Ik ga hem deze week ook halen denk ik. Weet niet of hij dik is trouwens

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap best dat je sommige onbekende (Amerikaanse) artiesten wilt downloaden. Maar komop winne is meester in de nederhop die je best mag steunen! Kopen die handel :) Ik ga hem deze week ook halen denk ik. Weet niet of hij dik is trouwens

Vind hem samen met typhoon echt geweldig qua lyrics..

Ja kopen die handel.. Ik ga die discussie niet meer aan:D

je hebt volkomen gelijk.. maar ik ben arm, lui, en gierig:)

ken alleen w.i.n.n.e, en dat beviel me wel.

Waar veel rappers komen met verheerlijking van de 'straat' en allerlei haterigheid komt Winne voor de liefde. De man snapt het leven, en het is goed dat het volk hier een voorbeeld aan kan nemen.

W I dubbel N EEEY!

Waar veel rappers komen met verheerlijking van de 'straat' en allerlei haterigheid komt Winne voor de liefde. De man snapt het leven, en het is goed dat het volk hier een voorbeeld aan kan nemen.

Ja dat bevalt me ook zo.. gewoon dikke teksten, geen wijs gelul over auto's en bitches en geld en al die gangster onzin..

Goeie shit inderdaad!

Terug
Naar boven