XXL Nutrition

winnie

johankaas

Cool Novice
Waardering
0
ik ben pas begonnen met stanozolal oraal, en ik heb verdomd iedere keer een hongergevoel/ dorst en af en toe pijn in gewrichten??? . Iemand bekend hiermee?

Hoeveel mg ED neem je ?

En ja dat winnie gevoelige pezen ,gewrichten etc ... geeft is algemeen geweten ,en als je echt honger aanvallen krijgt van winnie is het gewoon een teken dat je voeding schema niet optimaal is !

Eigenlijk als je voeding schema niet optimaal is ben je zeker niet toe aan AAS !

• Topic Starter Topic Starter
40 mg per dag, en voedingsschema is perfect! Ik eet voldoende om een leger mee te voeren. :rolleyes: Kost me echt handen vol geld.

Is toch mooi dat je honger krijgt, je groeit aan de hand van je voeding. Hoe meer je eet hoe meer je groeit, hoe beter je voedingsschema is, hoe meer kwaliteit je ermee wint. Pijn in gewrichten schijnt idd een bijwerking te zijn. En dorst, ja....je lichaam moet altijd voorzien worden van voldoende vocht.

nou, lekker zeg gewricht pijn een bijwerking.??? Kan ik dus ook niet zwaar trainen:mad: lekker effect zeg.

johankaas zei:
nou, lekker zeg gewricht pijn een bijwerking.??? Kan ik dus ook niet zwaar trainen:mad: lekker effect zeg.

klaag klaag klaag.

Honger is juist goed tijdens een kuur dan kan je veel vreten.

Als je nou een fatsoenlijke kuur had samengesteld had je ook geen last van de gewrichten gehad.

endymion zei:
klaag klaag klaag.
Honger is juist goed tijdens een kuur dan kan je veel vreten.
Als je nou een fatsoenlijke kuur had samengesteld had je ook geen last van de gewrichten gehad.

wat is er fout aan mijn kuur schema, mr wiseguy:coffeepc:

vreten is goed, maar niet als je dat om de half uur heb. want dan wordt het gewoon opgeslagen als vet.

johankaas zei:
wat is er fout aan mijn kuur schema, mr wiseguy:coffeepc:

Je kan het eigelijk nauwelijks een kuur noemen he.

Volgens mij staat stanozolol bekent om deze bijwerking.
Daarom wordt dit alleen als extra gebruikt in een kuur met bijvoorbeeld testo en/of deca. Met deze spullen hou je wat vocht vast waardoor je minder snel last krijgt van je gewrichten. De stanozolol is dan een leuke bijkomst als kickstart of voor wat extra kracht of mischien aan het einde als overgang naar de nakuur.

Helemaal mee eens endymion ! :)

voor alle duidelijkheid mijn kuurschema bestaat uit winnnie als kickstart en test;)

maar als ik last van gewrichten heb is het blijkbaar geen kickstart meer he;)

johankaas zei:
voor alle duidelijkheid mijn kuurschema bestaat uit winnnie als kickstart en test;)
maar als ik last van gewrichten heb is het blijkbaar geen kickstart meer he;)

Handig dat je dat er meteen even bij zegt.
Dan zou ik maar lekker stoppen met de stanozolol en doorgaan met de test.
De stanozolol is toch zo uitgewerkt.

Terug
Naar boven