AndroidHealthClinic

winny 1e of 2e helft

kan alle 2, aan het einde kom je er harder uit. aan het begin heb je al iets voor de test inslaat

test voor 8 weke??? beetje kort

winny altijd op einde

ga gewoon voor 10 weken test

bij week 8 tot 12 gebruik je winny op 50 mg en vanaf week 13 weke

succes

winny hoeft niet per se op t einde, kan ook prima als kickstart. Dit bevorderd iig je herstel na je kuur..

Nee die 2weken maakt veel verschil, waarom moet dat nou ineens te kort zijn dan?

test kickt pas in na 4 a 5 weken en dan groei je maar 3 weken lekker is dat dan

beter is om 12 weken te gebruiken

Je theorie klopt niet bro... test kickt idd in na 3 max 4 weken. Maar zal na je laatste shot ook 3-4 weken blijven doorwerken.

test voor 8 weke??? beetje kort

winny altijd op einde

ga gewoon voor 10 weken test

bij week 8 tot 12 gebruik je winny op 50 mg en vanaf week 13 weke

succes

Winny altijd aan het einde??? Ik heb juist het gevoel dat als ik de Winny totaan de nakuur trek. Cortisol de pan uit vliegt waardoor spierafbraak ontstaat. Je komt idd harder uit de kuur maar heb ook het idee dat ik moeilijker mijn spiermassa vasthoud. Je kan het wel direct laten stoppen met de test....Voor anderen werkt het misschien weer anders!!!

Winny altijd aan het einde??? Ik heb juist het gevoel dat als ik de Winny totaan de nakuur trek. Cortisol de pan uit vliegt waardoor spierafbraak ontstaat. Je komt idd harder uit de kuur maar heb ook het idee dat ik moeilijker mijn spiermassa vasthoud. Je kan het wel direct laten stoppen met de test....Voor anderen werkt het misschien weer anders!!!

voor iedereen is het andres maar ik persoonlijk vind het einde erg lekker

greets

Je theorie klopt niet bro... test kickt idd in na 3 max 4 weken. Maar zal na je laatste shot ook 3-4 weken blijven doorwerken.

dan kan je net zo goed 6 weke kuren.

toen ik test gebruiktte werkt het pas in week 6 en toen begon ik te knallen

winny aan het einde is super slecht.."jp7" heeft gelijk...heb er ooit artikel over geplaatst in volgens mij geavanceerde gedeelte...halo is enige oraal die op t eind mag

winny kun je ook 8 weken nemen met je test .denk ook wel dat dat de max is 8 weken oral

ik laat em altijd lopen tot aan m'n nakuur,kvoel me der beter bij dan als ik 2 weken "zonder" iets zit.

winny aan het einde is super slecht.."jp7" heeft gelijk...heb er ooit artikel over geplaatst in volgens mij geavanceerde gedeelte...halo is enige oraal die op t eind mag

Ik heb net geprobeerd dat artikel te zoeken, maar ik kan hem echt niet vinden.. Ben namelijk wel erg benieuwd..:)

Alvast bedankt..

jullie horen mij vaak brabbelen over een bepaald hormoon dat je niet tijdens pct in je lijf wil hebben, althans zij t beperkt. daarom oa niet eindigen met een oraal middel. een artikel die het hormoon beschrijft:

Glucocorticoid

From Wikipedia, the free encyclopedia

Jump to: navigation, search

Chemical structure of cortisol, a glucocorticoid

Dexamethasone binds more powerfully to the glucocorticoid receptor than cortisol does. Note similarities and differences between the two structures.

Glucocorticoids are a class of steroid hormones characterised by an ability to bind with the cortisol receptor and trigger similar effects. Glucocorticoids are distinguished from mineralocorticoids and coïtus steroids by the specific receptors, target cells, and effects. Technically, the term corticosteroid refers to both glucocorticoids and mineralocorticoids, but is often used as a synonym for glucocorticoid.
Cortisol (or hydrocortisone) is the most important human glucocorticoid. It is essential for life and regulates or supports a variety of important cardiovascular, metabolic, immunologic, and homeostatic functions. Glucocorticoid receptors are found in the cells of almost all vertebrate tissues.

Contents
Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

Goed bezig Dennis....

Terug
Naar boven