nighthunter
Cool Novice
- Waardering
- 0
bij een kuurtje test E 500mg/week 8wkn, is het dan het beste om 4weken winny oral te nemen in het begin of de laatste 4 weken?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee die 2weken maakt veel verschil, waarom moet dat nou ineens te kort zijn dan?
test kickt pas in na 4 a 5 weken en dan groei je maar 3 weken lekker is dat dan
beter is om 12 weken te gebruiken
test voor 8 wekebeetje kort
winny altijd op einde
ga gewoon voor 10 weken test
bij week 8 tot 12 gebruik je winny op 50 mg en vanaf week 13 weke
succes
Ik heb juist het gevoel dat als ik de Winny totaan de nakuur trek. Cortisol de pan uit vliegt waardoor spierafbraak ontstaat. Je komt idd harder uit de kuur maar heb ook het idee dat ik moeilijker mijn spiermassa vasthoud. Je kan het wel direct laten stoppen met de test....Voor anderen werkt het misschien weer anders!!!Winny altijd aan het eindeIk heb juist het gevoel dat als ik de Winny totaan de nakuur trek. Cortisol de pan uit vliegt waardoor spierafbraak ontstaat. Je komt idd harder uit de kuur maar heb ook het idee dat ik moeilijker mijn spiermassa vasthoud. Je kan het wel direct laten stoppen met de test....Voor anderen werkt het misschien weer anders!!!
Je theorie klopt niet bro... test kickt idd in na 3 max 4 weken. Maar zal na je laatste shot ook 3-4 weken blijven doorwerken.
winny aan het einde is super slecht.."jp7" heeft gelijk...heb er ooit artikel over geplaatst in volgens mij geavanceerde gedeelte...halo is enige oraal die op t eind mag

winny aan het einde is super slecht.."jp7" heeft gelijk...heb er ooit artikel over geplaatst in volgens mij geavanceerde gedeelte...halo is enige oraal die op t eind mag