C chestbro Cool Novice Lid sinds 13 apr 2011 Berichten 33 Waardering 0 Lengte 1m76 Massa 78kg Vetpercentage 8% 25 apr 2011 #1 --------------- Klik om meer te lezen... Laatst bewerkt: 26 mei 2011
C chestbro Cool Novice Lid sinds 13 apr 2011 Berichten 33 Waardering 0 Lengte 1m76 Massa 78kg Vetpercentage 8% 25 apr 2011 Topic Starter Topic Starter #2 vandaag +10kg op benchpress training ging goed
Shivo Competitive Bodybuilder Lid sinds 7 sep 2003 Berichten 2.066 Waardering 69 Lengte 1m93 Massa 95kg Vetpercentage 8% 25 apr 2011 #3 chestbro zei: hey hey ik ben nu 1 week bezig met mijn anavar-winny kuur beide op 50-50mg ik ga dit doen voor8 weken wat ik in week 1 heb gemerkt; - enorme krachttoename - meer definitie en hardheid in de spieren - enorme pomp ik ga morgen uitgebreid hierover vertellen Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... chestbro zei: vandaag +10kg op benchpress training ging goed Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Noem je dat uitgebreid? Overigens lijkt dit mij nou niet echt een "gezonde" kuur.
chestbro zei: hey hey ik ben nu 1 week bezig met mijn anavar-winny kuur beide op 50-50mg ik ga dit doen voor8 weken wat ik in week 1 heb gemerkt; - enorme krachttoename - meer definitie en hardheid in de spieren - enorme pomp ik ga morgen uitgebreid hierover vertellen Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... chestbro zei: vandaag +10kg op benchpress training ging goed Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Noem je dat uitgebreid? Overigens lijkt dit mij nou niet echt een "gezonde" kuur.
Unstoppable Ripped Bodybuilder Lid sinds 6 jan 2011 Berichten 4.137 Waardering 516 Lengte 1m89 Massa 98kg Vetpercentage 10% 25 apr 2011 #4 100mg 17-aa orals per dag voor 8 weken.... byebye liver.... lol Laatst bewerkt: 25 apr 2011
C chestbro Cool Novice Lid sinds 13 apr 2011 Berichten 33 Waardering 0 Lengte 1m76 Massa 78kg Vetpercentage 8% 25 apr 2011 Topic Starter Topic Starter #5 Unstoppable zei: 100mg 17-aa orals per dag voor 8 weken.... byebye liver.... lol Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... is mijn 3e keer al deze kuur altijd mijn leverwaarden en bloedwaarden gechecked nooit problemen gehad
Unstoppable zei: 100mg 17-aa orals per dag voor 8 weken.... byebye liver.... lol Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... is mijn 3e keer al deze kuur altijd mijn leverwaarden en bloedwaarden gechecked nooit problemen gehad
MichielM Novice Lid sinds 17 mei 2008 Berichten 25 Waardering 1 25 apr 2011 #6 chestbro zei: is mijn 3e keer al deze kuur altijd mijn leverwaarden en bloedwaarden gechecked nooit problemen gehad Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Je derde keer al deze kuur... Zozo Vandaar dat je nog een topic hebt geopend met als titel: Mijn EERSTE kuur Winny-anavar. http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/mijn-eerste-kuur-winny-anavar-274443/
chestbro zei: is mijn 3e keer al deze kuur altijd mijn leverwaarden en bloedwaarden gechecked nooit problemen gehad Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Je derde keer al deze kuur... Zozo Vandaar dat je nog een topic hebt geopend met als titel: Mijn EERSTE kuur Winny-anavar. http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/mijn-eerste-kuur-winny-anavar-274443/
C chestbro Cool Novice Lid sinds 13 apr 2011 Berichten 33 Waardering 0 Lengte 1m76 Massa 78kg Vetpercentage 8% 26 apr 2011 Topic Starter Topic Starter #7 MichielM zei: Je derde keer al deze kuur... Zozo Vandaar dat je nog een topic hebt geopend met als titel: Mijn EERSTE kuur Winny-anavar. http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/mijn-eerste-kuur-winny-anavar-274443/ Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... ja eerste keer dat ik ze samen gebruik heb voorheen namelijk altijd 6 weken winny 2 weken anavar gedaan
MichielM zei: Je derde keer al deze kuur... Zozo Vandaar dat je nog een topic hebt geopend met als titel: Mijn EERSTE kuur Winny-anavar. http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/mijn-eerste-kuur-winny-anavar-274443/ Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... ja eerste keer dat ik ze samen gebruik heb voorheen namelijk altijd 6 weken winny 2 weken anavar gedaan