Fitness Seller

winny en sus samen ?

jere

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
Vetpercentage
10%
hoi

ik vroeg me af of je winny (is van gg dus ik denk op waterbasis) en sustanon samen 1 spuit mag zetten

ik zou de sus e3d zetten en de winny ed.
Zou het gewoon doen om prikwerk te verminderen .
heeft hier iemand ervaring mee?

vriendelijke groet;)

Kan wel, doe het zlf ook.
Maar word wel een zooitje, dus kijk goed of alle lucht eruit is!

Kzou het niet doen, water en olie moet je gewoon ff apart zetten. Je zou zelfs 2 dagen winny kunnen zetten en op de sust dag een dagje winny overslaan!?!?!?!???? ofniet :p?

Ik zou het niet doen, water en olie geven versneld abcessen(in theorie) omdat er schifting is

apart zetten.
zou het zelf niet proberen die 2 in 1 spuit te trekken.
water en olie gaan bij mijn weten niet samen.

Ik denk dat je 50mg ed zet. Zo zou je ook kunnen gaan voor 100mg eod scheelt je weer wat prikjes....

samen zetten
heb ik ook gedaan
het mengt zich niet in de spuit maar gaat wel samen binnen

Samen kan prima alleen zoals Maus al zegt, het wordt een zooitje.
Je kunt namelijk het verschil niet meer zien tussen olie -en luchtbellen.

Ik deed dat eens met primo en Winny. Mijn god wat een troepkleur.
Nooit meer.

beetje lucht is niet zo'n drama toch?

Vernieuwende theorieen zijn altijd welkom Arno maar ik hou me lekker aan wat artsen mij hebben geleerd: Lucht moet UIT de spuit, je wilt geen problemen krijgen.

Beetje oppassen met het omgooien van feiten hier, dat is wel vaker gebeurd en zorgt voor heel wat verwarring bij mensen die er minder van weten. Daar komen ongelukken van.

10 CC was volgens mij pas dodelijk.

10 CC was volgens mij pas dodelijk.

:roflol: Zozo! Dan hoeven we dus eigenlijk helemaal geen lucht er meer uit te halen, aspireren, spuit controleren voor het inbrengen, waar dóe je het voor man, allemaal onzin! Echt, deze sectie begint meer op het Gare Hanenhok te lijken dan het Gare hok zelf. Tjezus, alle principes overboord.

Morgen: Oxy is dé cuttingdrug! :roflol:

Heb zelf ook winny en sust samen gezet. Ziet er een beetje vreemd uit maar lucht is er zeker wel uit te halen. Heb er geen problemen mee gehad

:roflol: Zozo! Dan hoeven we dus eigenlijk helemaal geen lucht er meer uit te halen, aspireren, spuit controleren voor het inbrengen, waar dóe je het voor man, allemaal onzin! Echt, deze sectie begint meer op het Gare Hanenhok te lijken dan het Gare hok zelf. Tjezus, alle principes overboord.

Morgen: Oxy is dé cuttingdrug! :roflol:

Dodelijk op 10cc ik zeg niet dat het niet schadelijk is als je 0,5 cc lucht in spuit. Uit je spier trek je soms ook een beetje lucht, dan ga jij zeker weer opnieuw prikken :rolleyes:

Terug
Naar boven