AndroidHealthClinic

winny en test e

beginnerK

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
hallo iedereen ik zou mezelf wille voorstellen maar ik blijf liever annoniem.
ik train nu ongeveer 2 jaar heb mooie progress gekend en vond het tijd voor een eerste
kuurtje.
ik heb nu thuis
test e liggen en winny
ik zou 2ml test e/ week doen
en 4-5 tabs winny/ dag pakken
nu heb ik van een vriend deca-durinabol gekregen
1 flesje.
zou ik deze erbij pakken en hoe zou ik hem combineren?

graag reactie en ideetjes

danku

Deca laten liggen.
Hoe lang ga je test zetten en hoe veel weken winstrol?

mmm... tabs winni 10mg? Aangezien je er 4 a 5 neemt wel neem ik aan, test zal 10ml dan zijn, dus je kuur zou 5 weken duren? Wat ben je dan van plan voor je nakuur?

sowieso in mg praten niet in ml, doseringen willen wel eens afwijken.
neem aan dat je 500 mg per week zet, zou t verder niet gaan stacken, is als zwaar genoeg als eerste kuur.
Hoe ziet je voeding eruit? En ga je een log bijhouden?

hallo iedereen ik zou mezelf wille voorstellen maar ik blijf liever annoniem.
ik train nu ongeveer 2 jaar heb mooie progress gekend en vond het tijd voor een eerste
kuurtje.
ik heb nu thuis
test e liggen en winny
ik zou 2ml test e/ week doen
en 4-5 tabs winny/ dag pakken
nu heb ik van een vriend deca-durinabol gekregen
1 flesje.
zou ik deze erbij pakken en hoe zou ik hem combineren?

graag reactie en ideetjes

danku

wait wut???

Zal durabolin bedoelen

Ik ga er ff van uit dat je deca-durabolin bedoelt, oftewel nandrolon. Ik zou dat even links laten liggen man, dat is behoorlijk onderdrukkend. Het verschilt per persoon hoeveel last je ervan gaat krijgen, maar bedenk je wel even dat er mensen zijn die die steroide afzweren omdat ze het herstel als te heftig ervaren. Niet alleen het herstel is zwaar, maar je kunt ook behoorlijk veel vocht vast gaan houden tijdens de kuur. Je zult als eerste kuur waarschijnlijk iets minder heftig te werk willen gaan. Op 500mg testosteron enanthaat kun je al flink knallen (en ja, eventueel die winstrol erbij). Neem die winstrol dan elke 12 uur, bijv. 30mg in de ochtend en 20mg in de avond. Veel plezier ermee!

• Topic Starter Topic Starter
mijn eten is zeer clean al zeg ik het zelf.
ik heb thuis 2 zakjes winstrol van elks 100 tabs liggen en 2 flesjes test e van 10ml/potje.
mijn kuur zou als volgt gaan.
week1-6: winstrol 4-5/dag
week1-10: test e 2ml/week (op maandag)
omdat ik hier met een periode van 4 weken enkel test e zit dacht ik de gekregen deca (op woensdag) er bij te zetten.
mijn kennis over kuren is nog zeer beperkt en dus dacht ik even rond te vragen hier op dit forum.
is het kuurschema oke? of zegen jullie totaaaaal niet in orde?

alvast bedankt voor de reacties en de moeite om dit alles te lezen en jullie
gedacht erover te zegen.
vanaf ik start met de kuur zal ik stats, trainingen, dieet ook posten.

---------- Post toegevoegd 12 May 2013 om 15:44 ----------

mmm... tabs winni 10mg? Aangezien je er 4 a 5 neemt wel neem ik aan, test zal 10ml dan zijn, dus je kuur zou 5 weken duren? Wat ben je dan van plan voor je nakuur?

de nakuur zal nolvadex zijn.

Waarom de winstrol niet pas inzetten na week 10? Om nog vocht af te drijven en de klap van de Test op de vangen.

Waarom de winstrol niet pas inzetten na week 10? Om nog vocht af te drijven en de klap van de Test op de vangen.

dus u bedoeld eerst 10weken test e en dan 6 winny?
ik wou na de test e + winny creatine pakken voor kracht verlies op te vangen.

mijn eten is zeer clean al zeg ik het zelf.
ik heb thuis 2 zakjes winstrol van elks 100 tabs liggen en 2 flesjes test e van 10ml/potje.
mijn kuur zou als volgt gaan.
week1-6: winstrol 4-5/dag
week1-10: test e 2ml/week (op maandag)
omdat ik hier met een periode van 4 weken enkel test e zit dacht ik de gekregen deca (op woensdag) er bij te zetten.
mijn kennis over kuren is nog zeer beperkt en dus dacht ik even rond te vragen hier op dit forum.
is het kuurschema oke? of zegen jullie totaaaaal niet in orde?

alvast bedankt voor de reacties en de moeite om dit alles te lezen en jullie
gedacht erover te zegen.
vanaf ik start met de kuur zal ik stats, trainingen, dieet ook posten.

---------- Post toegevoegd 12 May 2013 om 15:44 ----------

de nakuur zal nolvadex zijn.
Ik zou het bij testosteron en winstrol houden. Dat is alsnog vele malen meer hormonen dan je zelf produceert, en vooral omdat het je eerste kuur is zal je er flink wat kilo's mee kunnen pakken (mits je schema's in orde zijn).

dus u bedoeld eerst 10weken test e en dan 6 winny?
ik wou na de test e + winny creatine pakken voor kracht verlies op te vangen.
Nee dat sowieso niet, je gaat niet met testosteron stoppen en vervolgens door met orals. Onderstaande kuur is gebruikelijk als je op het eind orals neemt:

1-10: 500mg testosteron enanthaat
8-11: 40/50mg winstrol
12-15: 20mg nolvadex

Je start winstrol dan bij je 2 na laatste inject en zet dat 4 weken voort. De dag na je laatste winstrol, dat is 2 weken na je laatste injectie, begin je met de nakuur.

ik ben ook benieuwd of ik kracht ge gaine...
mijn stats op de grote 3 zijn nu:
bench press: 7x 120kg
squats: 8x140kg
deathlift: 1x185kg

ik ben 1.77m
ik weeg 81kg
bf +- 10%

ik begin na men eindejaarsreis met de kuur
dus zal vanaf dan een log bijhouden met men vorderingen.

Nou, na als de Test begint uit te werken krijg je last van een dip(testosteron die een flinke daling neemt), een Winstrol zal de oestrogene effecten verminderen en je dip beperken, je vocht afdrijven en ervoor zorgen dat je harder en droger uit de kuur komt, kan je erna nakuren zou adviseren Power PCP nakuur, dus clomid met nolvadex.

Ik ga er ff van uit dat je deca-durabolin bedoelt, oftewel nandrolon. Ik zou dat even links laten liggen man, dat is behoorlijk onderdrukkend. Het verschilt per persoon hoeveel last je ervan gaat krijgen, maar bedenk je wel even dat er mensen zijn die die steroide afzweren omdat ze het herstel als te heftig ervaren. Niet alleen het herstel is zwaar, maar je kunt ook behoorlijk veel vocht vast gaan houden tijdens de kuur. Je zult als eerste kuur waarschijnlijk iets minder heftig te werk willen gaan. Op 500mg testosteron enanthaat kun je al flink knallen (en ja, eventueel die winstrol erbij). Neem die winstrol dan elke 12 uur, bijv. 30mg in de ochtend en 20mg in de avond. Veel plezier ermee!

jup de winstrol verdelen over de morgend en avond was ook men plan,
en ik ben niet goed mee 500mg test e? op men flesje staat het in ml??
sorry maar ik ben nieuw in het ''kuurwereldje''

en ik hoop dat ik er plezier mee ga hebben ;)

jup de winstrol verdelen over de morgend en avond was ook men plan,
en ik ben niet goed mee 500mg test e? op men flesje staat het in ml??
sorry maar ik ben nieuw in het ''kuurwereldje''
Op je vial staat normaal ook hoeveel mg per ml, meestal is het 250mg per ml dus voor 500mg te krijgen gebruik je 2 ml.

Nou, na als de Test begint uit te werken krijg je last van een dip(testosteron die een flinke daling neemt), een Winstrol zal de oestrogene effecten verminderen en je dip beperken, je vocht afdrijven en ervoor zorgen dat je harder en droger uit de kuur komt, kan je erna nakuren zou adviseren Power PCP nakuur, dus clomid met nolvadex.

En wat ga je vervolgens gebruiken om de klap van winny op te vangen :P

Hiernaast is het zijn eerste kuur, 6 weken langer kuren zal ook wel wat met zijn herstel doen

Vocht etc kan ik wel inkomen, maar dit effect kan je ook bereiken als je hem samen laat lopen met de test.

Ben wel benieuwd of er meerdere zijn die dit op deze manier gedaan hebben?
---------- Post toegevoegd 13 May 2013 om 15:39 ----------

de facepalm die ik mezelf gaf toen ik zijn post las

:d

Laatst bewerkt:
En wat ga je vervolgens gebruiken om de klap van winny op te vangen :P

Hiernaast is het zijn eerste kuur, 6 weken langer kuren zal ook wel wat met zijn herstel doen

Vocht etc kan ik wel inkomen, maar dit effect kan je ook bereiken als je hem samen laat lopen met de test.

Ben wel benieuwd of er meerdere zijn die dit op deze manier gedaan hebben?
---------- Post toegevoegd 13 May 2013 om 15:39 ----------

:d

Eens met Supersized je doet niet zomaar 6weken een oral na je injectkuur om vocht te bestrijden en test klap op te vangen haha :p hoe absurd is dat wel niet, Winstrol onderdrukt ook en zeker op 40 of 50mg ;)
Immo domme idee als je weet dat er betere dingen voor bestaan zoals proviron!
TS best neem je de winstrol in't begin van je kuur tegelijk met je Test-E en eventueel kan je na je 6weken winstrol proviron op 25mg of 50mg laten meelopen, zo haal je ook meer profijt uit uw test-E!!!

Terug
Naar boven