AndroidHealthClinic

Winny info

TheoG

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
Beste
Ik vroeg mij gewoon uit interesse hoe winny werkt, hoe je dat moet pakken, na kuur, enz... Mogelijke bijwerkinge... Liefst iemand die er ervaring mee heeft.

Bedankt

waarom zoek je dit niet op ipv het te vragen? zo lui ben je toch nie of wel?

Lees eerst dit maar eens door, en als je dan nog vragen hebt dan kun je ze hier stellen. We gaan niet alles uitleggen als je het ook zelf kan opzoeken he ;)

lol wat een figuur hahaha, ff vragen hoe ' winny ' werkt weet je uberhaupt wel wat het is? of is dat een random medicijn waar je ooit van gehoord hebt, dat spieren opbouwd.

Als iedereen hier zegt geloof je dat zeker ook meteen xD? heb je straks de gewrichten van een oma, omdat je niet wist wat je aan het doen was..

wat een troll ben jij, zie net dat dit topic ook van jou is:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/whinsterol-gebruik-info-333913/

Ach bekijk t positief, hij is niet een debiel die t maar gewoon gaat slikken maar gewoon een luilak :o

Staat zat info op het internet en op DBB

Whinsterol gebruik info
Beste

Ik vroeg mij gewoon iets af, niet dat ik het per se wil gebruiken maar in myn gym hoor ik dit vaker. Dat mznse wel eens whinsterol pakken.
Wel nu vroeg ik my af of er hier een expert zit die er alles van afweet. Wat de beste prijs is, hoe te gebruiken, na kuur of dat nodig is, welke bijwerkinge er zijn...

Graag serieuze antwoorden.

Alvast bedankt!

hahaha....... whintherolboy in the house!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil het niet gebruiken, weet niet eens wat het is en op wiki staat het meestal overdreven dingen. Wou gewoon weten of er mensen ware met ervaring. Lol

het forum staat vol met winny only kuurlogs, doe wat meer moeite

Hier vind je redelijk wat info over Winny & cycles etc .. http://www.steroid.com/Winstrol.php

:google:
Ja maar er staat daar ook gelul, bijvoorbeeld dat hij winstrol nog nooit in een bulkkuur gezien heeft. Winstrol kan prima in een bulkkuur...

Ik wil het niet gebruiken, weet niet eens wat het is en op wiki staat het meestal overdreven dingen. Wou gewoon weten of er mensen ware met ervaring. Lol
De link die ik je gaf is van de DBB wiki, niet van wikipedia.

Winny is op zichzelf niet geschikt om mee te bulken ..
Het word eigenlijk alleen ingezet aan het eind van een bulk cycle voor hard en droogheid ..
Zoals eigenlijk elk dht en dhb derivaat is het geen bijzonder potente mass gainer ..

Winny is op zichzelf niet geschikt om mee te bulken ..
Het word eigenlijk alleen ingezet aan het eind van een bulk cycle voor hard en droogheid ..
Zoals eigenlijk elk dht en dhb derivaat is het geen bijzonder potente mass gainer ..
Op zichzelf niet nee, maar er staat letterlijk "Ive really never heard of anyone using Stanozolol for anything except a cutting cycle". Beetje apart :p

Inderdaad niet geheel grenzend aan de realiteit nee .. Aan de andere kant ook geen schadelijk advies iig ..

Terug
Naar boven