MuscleMeat

winny inject uit apo

cjw

Advanced Bodybuilder
Waardering
27
Lengte
1m75
Massa
86kg
Vetpercentage
6%
Ik kan aan winny ampullen uit de apo komen maar wat is nu verstandig moet je dat elke dag echt zetten of kan t om de dag?
lees zoveel verschillende dingen maar als ik dat op 50 mg doe is t dan niet zo net als tabs beter elke dag te doen?

Ik zie het voordeel niet echt van winny prikken.
Wat ik inderdaad ik gelezen heb is dat je het vaak moet zetten en je groeit er nagenoeg hetzelfde op als met tabs.

Correct me if i'm wrong, meen dat gelezen te hebben.

Is het niet zo dat als je het spuit het minder schadelijk is als tabs?

Het is beide een 17aa injectable/oral, die vlag gaat dus niet op.
Meeste die ik er over heb horen spreken die met beide gekuurd hebben merken verwaarloosbaar/geen verschil.

Er is toch geen winny uit apotheek (meer)?

Uit de apo is op waterbasis ( Desma ) wat ik er van weet en dat schijnt nogal verdomd pijn te doen met zetten. Als je dan toch met injects gaat kuren doe dan een fatsoenlijke kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Uit de apo is op waterbasis ( Desma ) wat ik er van weet en dat schijnt nogal verdomd pijn te doen met zetten. Als je dan toch met injects gaat kuren doe dan een fatsoenlijke kuur.

Doe ik al ;) dit is mijn kuur

1-10 deca 500
1-10 test e 750
10-14 bridge
14-26 test e 250
14-24 tren e 400 of 600
en dab maybe de winstrol van week 18-24

zit nu week 9 en 10 kilo gepakt met clean eten weinig vocht ermee gekregen

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

Maar zullen injects nu beter aanslaan dan tabs en beter werken dus ? Iemand ervaring ?

Ik kan aan winny ampullen uit de apo komen maar wat is nu verstandig moet je dat elke dag echt zetten of kan t om de dag?
lees zoveel verschillende dingen maar als ik dat op 50 mg doe is t dan niet zo net als tabs beter elke dag te doen?

halfwaarde tijd van 9 uur dacht ik (kan wat verschillen tussen tabs en inject - maar zeker geen 48 uur), dus elke dag prikken is wel een pre ja.
Je hebt alleen risico op ontstekingen, het is zo goed als net zo giftig (beide 17aa) en niet heel veel effectiever mg voor mg.

Ik zou lekker voor de tabs gaan.

ik heb de originele desma gehad en je voelt er geen k*t van. ik hoor juist dat de underground depot pijnlijk is maar daar heb ik geen ervaring mee.

TS er zijn wel veel namaak ampullen van dus zorg eerst dat je zeker weet dat ze echt zijn. je kunt dit aan de sticker aan de zijkant zien als het goed is maar als de prijs te mooi is om waar te zijn dan is het dat ook..

ik heb de originele desma gehad en je voelt er geen k*t van. ik hoor juist dat de underground depot pijnlijk is maar daar heb ik geen ervaring mee.

TS er zijn wel veel namaak ampullen van dus zorg eerst dat je zeker weet dat ze echt zijn. je kunt dit aan de sticker aan de zijkant zien als het goed is maar als de prijs te mooi is om waar te zijn dan is het dat ook..

Prijs is 3 kleine briefjes 3 ml zegt me zo weinig ik zal eerst is kijken man tanks voor de tip !

Laatst bewerkt:
klopt ik had het ietsjes duurder (kleinste briefje :p) maar je mag geen prijzen noemen dus moet je snel wissen haha
(maar beter besteed je je tijd en geld aan een andere kuur)

klopt ik had het ietsjes duurder (kleinste briefje :p) maar je mag geen prijzen noemen dus moet je snel wissen haha
(maar beter besteed je je tijd en geld aan een andere kuur)

Haha thanks was aan t twijfelen of ik t mog zeggen of niet haha heb jou manier maar gedaan :p ja ik wil t dan in combi doen van me tren test wat sowieso al gaat gebeuren haha kreeg ineens dit aanbod en dacht maybe kan ik t er wel leuk bij doen om nog harder te staan

Ik zou het persoonlijk niet doen maar je moet het natuurlijk zelf weten. Elke dag desma injecteren, om de dag eventueel hcg en dan nog eens de test en tren.. Pff ik injecteer liever alles in 1 dag in 2 spuiten verdeeld

Ik zou het persoonlijk niet doen maar je moet het natuurlijk zelf weten. Elke dag desma injecteren, om de dag eventueel hcg en dan nog eens de test en tren.. Pff ik injecteer liever alles in 1 dag in 2 spuiten verdeeld

Daar heb je een punt ! Haha ook al ben ik niet bang voor meneer de spuit haha

wat zou je zeggen van mast dan ? Lees ook veel daarover

Dat wilden ik zelf ook gaan zetten komende kuur maar ik ga toch voor deze kuur
1/6 ED anavar 80mg
1/6 EW test-e 500mg
1/6 EW primo 700mg
7/12 EW test e 750mg
7/12 EW primo 900mg
1/12 ED nolva 10mg
1/14 EOD hcg 250iu
ECA en clen er naast of voor daar ben ik nog niet uit

Dat wilden ik zelf ook gaan zetten komende kuur maar ik ga toch voor deze kuur
1/6 ED anavar 80mg
1/6 EW test-e 500mg
1/6 EW primo 700mg
7/12 EW test e 750mg
7/12 EW primo 900mg
1/12 ED nolva 10mg
1/14 EOD hcg 250iu
ECA en clen er naast of voor daar ben ik nog niet uit

Leuk kuurtje verder geen ervaring nog met mast dan?

Nee mast is de goedkope primo dus ik denk niet dat ik het ooit ga gebruiken

Injecteerbare winny kan je trouwens ook gewoon drinken.
Het schijnt dat het verschil tussen injecteren en tabs hem zit in hoeveel je overhoudt nadat het door de lever is gegaan.
Geloof dat als je tabs neemt je moest rekenen op 80% effectiviteit

Terug
Naar boven